בהפועל ת"א טוענים: "גורמים במכבי חיפה פנו לאשדוד עם הצעה גבוהה יותר על ג'ראפי"

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

השוער חתם לארבע שנים בשורות האדומים, אלא שאז האיש החזק בקבוצה מעיר הנמל נכנס לתמונה והודיע שהעסקה בוטלה. גורם במועדון האדום לספורט1: "ג'קי בן זקן קיבל הצעה טובה יותר והחליט להתקפל"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
עסקת יואב ג'ראפי מסתבכת. שעות ספורות לאחר שהפועל תל אביב הודיעה על החתמתו של השוער לארבע שנים, בעלי מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן הבהיר להנהלת האדומים שנכון לרגע זה העסקה מבוטלת והחוזה בין הצדדים, כך לטענתו, כלל לא נחתם.


לטענת אשדוד, הפועל תל אביב הודיעה על החתמתו של ג'ראפי באופן חד צדדי ומי שנכנס לתמונה היה כאמור בן זקן שאישר שהוא לא ישאיל את השוער לאדומים עד שהוא לא יחתום על חוזה ארוך טווח בעיר הנמל לפני מעברו לאדומים.


בהפועל תל אביב קיבלו בתדהמה את הודעתו של האיש החזק באשדוד וגורם במועדון חשף בשיחה עם ספורט1: "בזמן שפורסמה הידיעה על החתמתו של ג'ראפי, אשדוד קיבלה הצעה גבוהה בהרבה מאנשים המקורבים למכבי חיפה וזו ככל הנראה הסיבה לכך שג'קי בן זקן חזר בו. הציעו לו שניים או שלושה שחקנים וכסף והוא החליט לפוצץ הכל".


"אני שמח להגיע למועדון גדול והיסטורי כמו הפועל תל אביב. זו גאווה עבורי ללבוש את החולצה האדומה", אמר ג'ראפי לאתר הרשמי של המועדון לפני שהעסקה הסתבכה וכעת מעניין יהיה לראות מה יעלה בגורלו של השוער שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות באשדוד.



טוויסט בעלילה. ג'ראפי במעמד החתימה בהפועל תל אביב (האתר הרשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי