יונתן כהן: "אלירן עטר הוא נכס, אני לומד ממנו הרבה"

יונתן כהן עם אלירן עטר
יונתן כהן עם אלירן עטר | דני מרון

הנקמה בב"ש ("לא מסתכלים על המטרות של קבוצות אחרות"), הזימון לנבחרת ("זה חלום עבורי"), המטרות לעונה הבאה ("כולנו מכוונים לליגת האלופות") וחזרתם של המושאלים ("אין לכולם מקום"). שחקן מכבי ת"א בראיון

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל תמריא הערב (חמישי) למחנה האימונים בגרמניה לקראת צמד המשחקים נגד נבחרות לטביה ופולין במסגרת מוקדמות יורו 2020. אחד השחקנים שמגיע למפגשי החוץ בכושר שיא הוא שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב יונתן כהן שכיכב ב-0:4 הגדול של הצהובים במחזור האחרון נגד הפועל באר שבע.

לכבוד המשחק יונתן כהן התייחס בראיון לעונה החולפת, צמד משחקי הנבחרת ועל העתיד של מכבי תל אביב. "הסתיימה העונה, אבל יש לי רק מספר ימי מנוחה להתכנסות של נבחרת ישראל", כך פתח השחקן את דבריו והמשיך: "אני שמח על הקרדיט שקיבלתי במשחקים האחרונים והיציאה לפגרה בכיוון טוב".

היה רצון שהפועל באר שבע לא תגיע לאירופה: "אנחנו לא מסתכלים על המטרות של שום קבוצה אחרת. אנחנו מכבי תל אביב ואנחנו מחויבים בכול משחק לכול התארים ולכן אני כבר מחכה לפתיחת העונה הבאה".


"מסתכלים רק על עצמינו". יונתן כהן (דני מרון)  

האם אנדי הרצוג יציב אותך בצמד המשחקים בחלק ההתקפי: "זאת החלטת מאמן. אני מרגיש מאוד נוח לשחק כשחקן חופשי קדימה. שיחקתי כשחקן חופשי בילדות, בנערים ובנוער. זה חלום לשחק בנבחרת ישראל ובכול עמדה במגרש שהמאמן אנדי הרצוג יחליט".

האם ולדימיר איביץ' הגדיר מטרות לאירופה: "המטרה הוגדרה בשיחה להגיע לליגת האלופות וכך חושבים כל השחקנים. זאת המטרה ושחקן שלא מכוון לשם לא צריך להיות פה. השחקנים והמאמן חושבים אותו דבר"


"המטרה הוגדרה בשיחה להגיע לליגת האלופות וכך חושבים כל השחקנים" (דני מרון)

המנכ"ל בן מנספורד ציין את אלירן עטר כמי שעזר ותמך בך למופת: "אלירן עטר הוא חבר שלי גם מחוץ לקבוצה. באימונים הוא מדבר ומכוון אותי וגם בהרבה שיחות אישיות. אני לומד ממנו בכל מהלך כי עטר הוא נכס למכבי תל אביב".

גם הקיץ אמורים להגיע שחקנים מושאלים חדשים לקבוצה: "מספר שחקנים יגיעו וזאת החלטה של המאמן, לא לכל השחקנים יש מקום ומי שהמאמן יחליט שיגיע נקבל אותו בברכה".


חברים גם מחוץ למגרש. אלירן עטר ויונתן כהן (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי