מושבה ישראלית: דן ביטון סיכם בלודוגורץ לארבע שנים תמורת 1.25 מיליון יורו

דן ביטון
דן ביטון | דני מרון

העסקה הושלמה: קשר אשדוד ישתף פעולה עם מאוויס צ'יבוטה וירוויח כ-700 אלף יורו לעונה כולל מענקים. אם אלופת בולגריה תעפיל לשלב הבתים של האלופות, הקבוצה של ג'קי בן זקן תקבל 400 אלף יורו נוספים

קבוצות: לודוגורץ
(גודל טקסט)

קשר מ.ס. אשדוד דן ביטון סיכם הערב (חמישי) לארבע שנים באלופת בולגריה לודוגורץ תמורת 1.25 מיליון יורו ויחבור למאוויס צ'יבטוה שחתם על חוזה בקבוצה כבר בחודש פברואר. הקשר בן ה-23, שחזור גם על ידי מכבי תל אביב, העדיף בסופו של דבר את אלופת בולגריה בה ירוויח כ-700 אלף יורו לעונה כולל מענקים אם קבוצתו החדשה של הקשר תעפיל לליגת האלופות, מ.ס אשדוד תשלשל לכיסה 400 אלף יורו נוספים.

ביטון, שיחגוג 24 בעוד חודשיים, גדל במחלקת הנוער של הפועל באר שבע ובספטמבר 2016 עבר למועדון ספורט בהשאלה עם אופציית רכישה, כשמיכאל אוחנה עשה את הדרך ההפוכה. כעבור שנה הקבוצה מעיר הנמל רכשה את הקשר, שכבש העונה שלושה שערי ליגה וסייע לג'קי בן זקן לשרוד בליגת העל בניגוד לכל התחזיות. החתימה הרשמית תצא לפועל בימים הקרובים לאחר שביטון יחזור מחופשה פרטית בלאס וגאס יחד עם חבריו גדי קינדה וטום בן זקן.

שחקן שעזב העונה את לודוגורץ ולא ישתף פעולה העונה עם דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה הוא אקס הפועל תל אביב לוקאס סשה ששירת את המועדון במשך ארבע שנים בעמדת הקשר האחורי והמגן הימני והיה שותף לעלייתה האחרונה של הקבוצה לליגת האלופות בעונת 2016/17.

שדרוג משמעותי לדן ביטון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי