דיווח ביוון: יבגני שאחוב דחה את הצעת מכבי תל אביב

יבגני שאחוב
יבגני שאחוב | Gettyimages

מגבלות הפייר פליי מנעו מהצהובים לשפר את הצעתם שעמדה על 400 אלף יורו לעונה והאוקראיני שסיים את חוזהו בפאוק ויתר על האפשרות לחזור לישראל, כך לטענת התקשורת היוונית. וגם: משחק מול אלקמאר ב-29.6

(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ', מאמן מכבי תל אביב, מאוד רצה לצרף את יבגני שאחוב ג'וניור, הקשר אותו אימן בפאוק סלוניקי לפני שהגיע ארצה, אלא שעל פי התקשורת היוונית, שהייתה זו שחשפה את המו"מ בין הקשר האוקראיני בן ה-28 לראשי הצהובים, היא גם זו שדיווחה הבוקר (שישי) על נפילת העסקה.

שאחוב סיים את חוזהו בסלוניקי וייתכן שלא ימשיך בשורות האלופה היוונית בעקבות פערים במו"מ, סיבה שכנראה גם תוביל לכך שלא יגיע לישראל – כזכור אביו שיחק במכבי פתח תקווה בשנות ה-90, וייבן הצעיר כבר סיפר בעבר כי ישמח לשוב למדינה ולסגור מעגל, אך נראה שזה לא יקרה בקיץ הקרוב, למרות חיזורים נמרצים מצד הצהובים.

לפי אותו דיווח הבוקר, מכבי תל אביב הציעה כ-400,000 יורו נטו לעונה לשאחוב, כשלפי הפרסום ביוון זהו הסכום המקסימלי שאותו הצהובים יכולים לשלם בימים כאלה בעקבות מגבלות הפייר פליי, ואילו פאוק הציעה לו קרוב ל-700 אלף יורו. בימים אלה מנסים נציגי השחקן לשדך אותו לקבוצה באיטליה, אבל גם האפשרות להישאר בפאוק רלוונטית מבחינת שאחוב ג'וניור.

בתוך כך, אלקמאר ההולנדית, ששיחקה מול מכבי תל אביב בליגה האירופית ב-2016, הודיעה כי תפגוש את הצהובים ב-29.6.2019 למשחק ידידות. הצהובים, כידוע, יערכו מחנה אימון בהולנד, אולם טרם הודיעו על יריבותיהם.




איביץ'. ביוון טענו שהוא מאוד רצה את שאחוב לקישור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי