שיימן יעדיף את הולנד על פני הפועל חיפה. מנחם מועמד

שמואל שיימן
שמואל שיימן | אודי ציטיאט

המגן שלא נמצא בתוכניות של בית"ר ירושלים "אוהב את המועדון אך ההצעה הכספית הייתה נמוכה", אמרו בסביבתו. בקבוצה עוקבים אחר המגן של היריבה העירונית. תמאש צפוי להסכים לקיצוץ בשכרו בשל בעיות המשמעת

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת העונה הבאה. במועדון רצו להתחזק בפגרה מהר ככל האפשר וקיים חוסר שביעות רצון מכך שהוחתמו בינתיים רק השוער יסמין בוריץ' ובלם הפועל רעננה, בן והבה. בקבוצה רוצים להתחזק בעמדת המגן השמאלי משום שהמגן שון גולדברג לא ימשיך עונה נוספת.

כפי שפרסמנו, במועדון בחנו את אופציית צירופו של שמואל שיימן שלפני מספר ימים קיבל הודעה כי אינו בתוכניות של בית"ר ירושלים לקראת העונה הבאה, אלא שהאופציה ירדה מהפרק משום שהשחקן בודק הצעות מהולנד ובנוסף ההצעה הכספית של האדומים מהכרמל הייתה נמוכה משמעותית מהסכומים אותם הרוויח בשנים האחרונות.

"שמואל אוהב את הפועל חיפה, אבל ההצעה הכספית הייתה כל כך נמוכה, כך שהוא אפילו לא שקל את זה", אמרו בסביבתו של שיימן. במועדון עוקבים אחר התפתחויות ביריבה העירונית ובמידה וסאן מנחם ישוחרר, ינסו לצרפו. גם אופציה של מגן שמאלי זר נמצאת על הפרק.


סאן מנחם. בהפועל חיפה ממתינים להתפתחויות (מאור אלקסלסי)

מעבר לכך, בקבוצה מהכרמל מקווים לסיים את הסאגה סביב הבלם גבריאל תמאש, כאשר לאחרונה סיפרו במועדון כי הבלם יחליט ככל הנראה לקבל את הדרישות החדשות של המועדון – קיצוץ בשכרו בשל עבירות המשמעת בחודשים האחרונים. אגב, הבלם זוכה להתעניינות של מספר קבוצות ברומניה אבל נראה כי עדיין מעדיף להישאר בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי