סופית: ניר קלינגר עוזב את בית"ר ירושלים. היום (שלישי) נפגשו המנהל המקצועי של המועדון, יוסי בניון, ויו״ר המועדון, אלי אוחנה, יחד עם המאמן ניר קלינגר בביתו וסיכמו על פרידה בתום פחות מעונה אחת. מבית"ר נמסר: "מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים מודה לניר קלינגר על תקופתו במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך". המועדון צפוי להודיע בקרוב על החתמתו של רוני לוי שכבר סיכם את תנאיו בבירה.
ניר קלינגר אמר: "מרגיש פספוס שלא ניתנה לי ההזדמנות להתחיל עונה מההתחלה,  אך אני בטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד. תודה לבית״ר ירושלים ולקהל הנפלא שלה. זאת זכות גדולה לאמן בבית״ר ירושלים. אשמח להעביר את הקבוצה בצורה מסודרת למאמן הבא״.
עוד קודם לכן, בית"ר ירושלים הודיעה על החתמתו של המגן מקסים גרצ'קין על חוזה לשלוש שנים, ובכך הוא הפך לשחקן הרכש השני לעונה הקרובה. גרצ'קין שיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה והרשים מאוד ביכולתו ולאחרונה, לאחר שהגיע להסכם עם מכבי תל אביב על סיום החוזה עמה והפך לשחקן חופשי, הוא סגר את כל תנאיו בבית"ר ירושלים.

המנהל המקצועי יוסי בניון אמר לאתר הרשמי: "כחלק מאסטרטגיית בניית הקבוצה אנו רואים בצירופו של מקס אמירה ברורה. זה שחקן מוכשר שיכולותיו תואמות את השאיפות שלנו, להרכיב סגל בעל פוטנציאל רב, עם אופק לעתיד".
גרצ'קין עצמו סיפר: "מאושר וגאה לחתום במועדון ענק כמו בית"ר ירושלים, מחכה להגיע לאימון הראשון ובוודאי למשחק הראשון מול הקהל המדהים של בית"ר".
המגן צפוי להתחרות על עמדת המגן השמאלי עם שחקן זר, שככל הנראה יוחתם לעמדה זו. בימים אלה בודקים ראשי בית"ר מספר אופציות של זרים שהוצעו לקבוצה. שמואל שיימן, ששיחק בבית"ר בעונה שעברה ומחזיק בחוזה לעוד עונה, קיבל הודעה כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה.