זהבי: "רוצים לשבור כל תקרת זכוכית שהציבו. יש אווירה חדשה"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

הכוכב כבש שלושער ענק ב-0:3 על לטביה ואמר: "נותנים לי שקט במערכת, זה עוזר לי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי. קפטן? ביברס מנהיג מצוין, אני לא צריך סרט בשביל לתרום". הרצוג: "נגד פולין יהיה קשה יותר"

(גודל טקסט)

הרבה זמן לא היה כוכב בולט בנבחרת ישראל. אולי מאז ימי יוסי בניון בעשור הקודם. אבל נראה שסוף סוף יש שחקן שמתעלה ברגעים הגדולים ומוביל אותה לניצחונות החשובים: ערן זהבי שוב הוכיח את מעלותיו וכבש היום (שישי) שלושער ענק בניצחון 0:3 על לטביה שהותיר את ישראל במוקם השני בבית במוקדמות היורו.

זהבי אמר בסיום המשחק: "אני שמח שהרבה אנשים ראו אותנו בבית בישראל, אוהב לשמח אותם בערב שישי. נפלה זכות גדולה בחלקי, אנחנו נמשיך קדימה וננסה להמשיך ככה".

הפתיחה המצוינת למוקדמות היורו: "אנחנו רוצים במסגרת הקמפיין לשבור כל תקרת זכוכית ששמו לנו, לכולם היתה איזושהי ציפיה שהנה זה יקרה והנה נפסיד, אבל הוכחנו שאנחנו מתעלים מעל זה. אני רוצה להגיד תודה לשחקני ההגנה שלנו שלא שמו אותנו בסיכון אפילו פעם אחת, אני והחברים שלי עשינו את העבודה בהתקפה. עכשיו נלך לנוח, נתכונן למשחק הקשה נגד פולין ביום שני".

היכולת המעולה בה הוא נמצא גם בנבחרת וגם בליגה הסינית: "אני מרגיש מצוין מבחינה אישית, השיטה של הנבחרת כרגע, השקט שנותנים לי במערכת והחברים שלי עוזרים לי להביא את היכולות לידי ביטוי. אני שמח להחזיר לנבחרת ולהבקיע שערים, זה אחד הדברים שהכי חשובים לי בקריירה. כרגע זה נגמר, יש לנו משחק חשוב נגד פולין ואני רוצה להתכונן אליו".

זהבי חוגג עם חבריו לנבחרת.
זהבי חוגג עם חבריו לנבחרת. "מקווה שכולנו ניתן משחק הקרבה" (אודי ציטיאט)

היכולת האישית השתפרה מאז פרשת סרט הקפטן: "אני לא תולה את זה בסרט הקפטן או לא, זה לא הכביד עליי. קרו הרבה דברים במערכת, יש אווירה חדשה וטובה. יש רוח שונה בנבחרת, ביברס לוקח מנהיגות, ואנחנו עוזרים לו. אני לא צריך סרט על היד כדי לנסות להנהיג ולקחת דברים, זה באופי שלי".

המשחק הקרוב נגד פולין: "אנחנו מתחילים מול פולין עם נקודה, משם נלך למטרה להוציא כמה שאפשר. לא חשוב שאין לנו מה להפסיד, אנחנו לא צריכים לבוא מפוחדים או מבוהלים. אני מקווה שכל השחקנים יבואו ככה וניתן משחק הקרבה".

המאמן אנדי הרצוג החמיא לכוכב שלו: "הוא עושה את ההבדל, שלושה שערים פעמיים ברצף. כל שחקן היום היה ממש ממש טוב, עכשיו צריכים להגיע למשחק נגד פולין ושם יהיה הרבה יותר קשה. עם שלוש נקודות נבוא במצב רוח טובה, עשינו היום דברים נכונים. אני שמח שלא ספגנו שער. לטביה נבחרת קשוחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי