ערן זהבי הודה: "קורץ לי לשחק בפרמיירליג"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

יממה לאחר השלושער השני ברציפות שלו במדי נבחרת ישראל, הכוכב התייחס לעתידו: "אני מאמין ביכולות שלי, אבל אי אפשר להרוויח הכל בחיים". על פולין: "אנחנו לא באים לבזבז זמן, רוצים להעפיל ליורו"

(גודל טקסט)
"אני מאמין ביכולת שלי לשחק בליגה כמו הפרמיירליג, אבל אי אפשר להרוויח הכל בחיים", כך אמר ערן זהבי, גיבור הניצחון של נבחרת ישראל על לטביה, כשנשאל האם מעבר נמצא על הפרק מבחינתו לאור היכולת הגבוהה שהציג בתקופה האחרונה במדים הלאומיים.


זהבי המשיך: "לפעמים הקריירה מובילה אותך למקומות כאלה ואחרים ואני מאושר במקום שלי. מה יהיה בעתיד? זה משהו שכן קורץ לי וכן הייתי רוצה לנסות את זה, כמו שהיה חסר לי משהו בנבחרת ואני מגשים אותו כיום, אבל אני עושה דברים אחרים בקריירה כרגע. אם ירצו מלמעלה שאשחק באנגליה יום אחד, אז זה יקרה. אם לא, אני מאושר איפה שאני נמצא".


על המשחק אמש: "אני מאוד שמח על המספרים שלי ורוצה לפרגן לכל השחקנים, במיוחד לשחקני ההגנה והקישור כי לא הרגשתי שהיינו מאוימים אפילו לרגע אחד במהלך המשחק. אנחנו היינו שם למעלה לכבוש, אבל הם עשו עבודה הגנתית מצוינת. אם זה יסתיים במשהו היסטורי, רק הזמן יגיד. לקחנו על עצמנו להסתכל ממשחק למשחק והמשחק הכי חשוב כרגע זה פולין. זאת אופרה אחרת, אנחנו צריכים לשכוח ממה שהיה נגד לטביה ונקווה לעשות שם תוצאה טובה".



אנגליה קורצת לו. ערן זהבי (אודי ציטיאט)


על המפגש מול מוליכת הבית פולין: "אנחנו לא באים לבזבז את הזמן, רוצים להעפיל ליורו והמטרה שלנו היא לעשות את הטוב ביותר בשביל שזה יקרה. להבטיח שנעלה אני לא יכול, אבל אני כן יכול להבטיח שניתן את הכל בכל משחק. אנחנו מראים את זה על המגרש ואני מקווה שבסוף נובמבר נעשה את זה. יש לנו נבחרת טובה שמשחקת ביחד ומציגה כדורגל טוב. ברור לכם שאני לא משחק לבד ובטח שזה לא יספיק אם אני אהיה לבד בנבחרת ישראל, זה לא היה ככה בעבר וזה לא ככה היום".


על הרעב שלו: "זה בא לי בצורה טבעית. ברגע שמבקיעים שער אחד ומגיעים לעוד מצב, זה הזמן להבקיע את השני. היינו ב-0:1, זה שברירי ואז השער השני שהבקעתי פתח את המשחק. בשער השלישי ביברס נאתכו מצא אותי בכדור עומק מצוין וידעתי שזה הזמן לעשות עוד גול. יש רעב, הוא קיים אצל תמיד ואני לא אסתפק בזה".


על כך שהוא בא לידי ביטוי בנבחרת אחרי זמן רב: "אני לא יודע להסביר את זה, אני חושב שזה הכל ביחד. השינוי שעברנו בצוות הניהולי, בצוות האימון וגם בסגל השחקנים. אני לא רוצה לפגוע במה שהיה כאן בעבר, אבל עובדתית יש שינוי ויש רוח חדשה. לי אישית הולך הרבה יותר טוב והמטרה היא להמשיך כך".




 רוחות של שינוי. ערן זהבי (אודי ציטיאט)


זהבי הוסיף: "אני מרגיש בנוח, כן, כרגע אני מרגיש מאוד בנוח. יש לי תמיכה מהמערכת, אני מאוד סומך על השחקנים ולא רק מבחינה מקצועית אלא גם חברתית. אני מאוד פתוח איתם ונוח לי עם כולם בחדר ההלבשה. אני חושב שכל אחד מהשחקנים מרגיש כך. ברגע שסומכים אחד על השני, זה נראה כך במגרש. אנחנו רצים אחד בשביל השני ומשחקים ארד בשביל השני ואני מקווה שנמשיך כך.


"כסף? בנבחרת ישראל משחקים בהתנדבות ומהלב. זה משהו שמאוד היה חסר לי בקריירה ואני כרגע מגשים אותו. אם היית אומר לי כילד שאני לא אקבל שקל אחד אבל אוכל לייצג את הנבחרת ולהבקיע שערים עבור המדינה שלנו, הייתי חותם לך בלי בעיה", סיכם זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי