שחר נפגש עם ראשי נתניה בנוגע לאולסק. עמוס האריך חוזה

ניקו אולסק, אביב אברהם
ניקו אולסק, אביב אברהם | דני מרון

לספורט1 נודע שבעלי מכבי חיפה נועד עם סגל וגולדשטיין מוקדם יותר השבוע בניסיון לצרף את הקשר, נבדקת האפשרות שלפחות אחד מבין קהת או מנחם יעשה את הדרך ההפוכה. השוער חתם לעונה עם אופציה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)
מכבי חיפה חשבה לצרף את הקשר ניקו אולסק כבר במהלך העונה שעברה ובסופו של דבר הצדדים לא הגיעו להסכמות, אבל בהחלט ייתכן שעסקה מול מכבי נתניה תושג בקרוב והקשר יעשה את הדרך לכרמל ובתמורה יעברו לפחות אחד מבין סאן מנחם ורועי קהת לעיר היהלומים.


לספורט1 נודע, שהמו"מ בין הצדדים החל כבר לפני יומיים (שלישי), כאשר בעלי מכבי חיפה יעקב שחר נפגש עם בעלי נתניה אייל סגל והמנכ"ל ניב גולדשטיין, פגישה שהוגדרה כחיובית. מאז מנהלים הצדדים מגעים, כאשר אחת הסוגיות נוגעת לקהת, האם יעבור בטרייד או כשחקן חופשי.


כידוע, סגנית האלופה כבר אישרה לקהת לנהל מו"מ עם נתניה, אולם קהת מצדו לא ממהר לעזוב מבלי שיקבל פיצוי על חוזהו בכרמל וזו אחת הסיבות לכך שטרם הושגה פרצת דרך. למעשה בנתניה מחכים שקהת יסדיר את פיצויו מול הירוקים ומאמינים שהדבר ייצא לפועל ויאפשר את צירופו במוקדם או במאוחר.


מי שהאריך את חוזהו במכבי נתניה בעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת הוא השוער דני עמוס, שעל הרצון להשאירו פורסם לראשונה בספורט1. עוד בעיר היהלומים, קשר עירוני רמת השרון רון אשכנזי חתם לחמש עונות, כשקבוצתו תקבל כמיליון שקלים עבור 70 אחוז מכרטיסו ועבור מכירת יובל שדה, שחתם גם הוא לשלוש שנים. סוכניו של השחקן שלומי בן עזרא וגלעד קצב, נכחו במעמד החתימה עם אשכנזי ושוחחו על תנאיו של קהת שאמור להצטרף.



אשכנזי. השלים את מעברו למכבי נתניה (ספורט1)


בנוסף, מנהל הקבוצה ברק בדש, יצא לליבריה על-מנת לצפות במספר טורנירים אשר ייערכו במדינה, במטרה כדי לבחון שחקנים שיוכלו לשמש את קבוצת הנוער והקבוצה הבוגרת בעתיד. ועוד בקבוצה, נתי עזריה, שכבר עבד במועדון, יאמן את קבוצת נערים ב'.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי