הטרייד של הקיץ: חזיזה ואשכנזי תמורת זנטי ושניים וחצי מיליון שקלים

דולב חזיזה
דולב חזיזה | דני מרון

מכבי חיפה ובני יהודה מתקרבות לעסקה מרתקת. הקשר בן ה-23 יחתום לשלוש שנים והשחקן בן ה-27 לשנתיים. קהת ינסה להגיע לפשרה עד רביעי. 7,000 מנויים נמכרו עוד לפני המכירה לקהל הרחב. רז מאיר האריך את חוזהו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

במהלך השבועות האחרונים ניהלו ראשי מכבי חיפה ובני יהודה שיחות לגבי טרייד אפשרי בין קשר הכתומים דולב חזיזה בתמורה לעמית זנטי, שיושאל לבני יהודה. כחלק מהמתווה, הכתומים יזכו ל-40 אחוז ממכירה עתידית של השחקן, אך ביומיים האחרונים נראה כי הירוקים מעוניינים לצרף גם את יובל אשכנזי.

הרצון לצרף את הקשר ששיחק עד לא מזמן בהפועל כפר שלם, בא מכיוונה של חיפה לאחר שהמשא ומתן מול מכבי נתניה בנוגע לצירופו של ניקו אולסק לא צלח ולכן הירוקים חיפשו פתרון אחר. גורם המעורב בעסקה אמר: "נראה כי ישנן הבנות ראשוניות בין כל הצדדים ומחר (היום) השיחות יתפסו תאוצה כאשר גם השחקנים צפויים לסכם את תנאים האישיים בחיפה".

לספורט1 נודע על מתווה העסקה לפיו שני שחקני ההרכב של בני יהודה יעברו לכרמל, בעוד זנטי ושחקן נוסף של מכבי חיפה יעשו את הדרך ההפוכה בנוסף לסכום של שניים וחצי מיליון שקלים. חזיזה עצמו צפוי לחתום לשלוש שנים ואילו אשכנזי יחתום לשנתיים. בקרב שני המועדונים מתכוונים לסיים את העסקה מוקדם ככל שניתן בכדי שגם אשכנזי וגם חזיזה יבצעו את הבדיקות הרפואיות וייצאו עם הקבוצה למחנה אימונים ביום רביעי.


סיפור הסינדרלה של יובל אשכנזי נמשך. בעונה הבאה ילבש ירוק? (דני מרון)

בבני יהודה צפויים לבקש שסאן מנחם ייכלל בעסקה, אך כפי שפרסמנו ביום חמישי, השחקן אינו מעוניין לעבור בהשאלה ובכלל מעוניין לקבל את כרטיסו מכיוון שאינו בתוכניות של מרקו בלבול. "סאן רוצה לקבוע את עתידו ולא מישהו אחר" אמרו בסביבתו של המגן. בינתיים המגן מתאמן עם חבריו לקבוצה.

גם נציגיו של רועי קהת ינסו להגיע בימים הקרובים לפשרה מול חיפה על התרת החוזה בכדי שהשחקן לא ייצטרך לצאת למחנה האימונים ביום רביעי. "במידה ולא נגיע להסכם עם חיפה, אז קהת ייצא למחנה אימונים כי הוא תחת חוזה, אך מדובר במצב לא אידיאלי", אמרו מקורביו של קהת. בחיפה מקווים להחתים בקרוב גם בלם אחורי שנראה כי יגיע ישירות לאוסטריה.

הקבוצה פתחה אתמול את אימוניה בהרכב חסר, כאשר חלק מהשחקנים טרם הגיעו, וגם בלם נבחרת ישראל, עאיד חבשי, קיבל מספר ימי חופשה נוספים. המאמן מרקו בלבול אמנם איחל בהצלחה לשחקנים ולצוות אבל נראה כי שיחת פתיחת העונה תיערך כאשר הקבוצה תתאמן בסגל מלא. 

בתוך כך, שוער הנוער, שריף כיוף, חתם במועדון ל-5 השנים הקרובות.


סאן מנחם (מאור אלקסלסי)

המגן הצעיר רז מאיר (22) האריך חתם היום על חוזה חדש לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת. מאיר הנרגש אמר: "אין מאושר ממני לחתום על חוזה חדש בקבוצה והמועדון שהם הבית בו גדלתי. אני שמח שניתנה לי הזדמנות כזאת".

עוד במכבי חיפה, במועדון מרוצים מאוד מהטירוף של הקהל כאשר האוהדים הסתערו על המנויים. עד כה חודשונמכרו כ-7,000 מנויים, בקצב גבוה יותר מהעונה שעברה. "הקצב משביע רצון", נכתב בהודעה, כשהמכירה לקהל הרחב תיפתח ביום ראשון הקרוב. לרוכשים מנוי תתאפשר כניסה חינם למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית.

במחנה הכתום, במקביל למגעים עם חיפה, מחזיקת הגביע תנסה לצרף את החלוץ מוחמד גדיר והבלם הקוסוברי אלבן פנישי, שניהם שחקני בני סכנין שירדה לליגה הלאומית.


רז מאיר (צילום: באדיבות אתר מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי