כמעט יום חג עבור העיר נתניה. הבוקר (רביעי) הודיעה מכבי נתניה על סיכום רשמי עם הקשר אלמוג כהן לארבע העונות הבאות עם אופציה לעונה חמישית, כך שהוא ישוב לקדנציה שנייה במועדון נעוריו מאז עזב ב-2010 כמנהיג וקפטן הקבוצה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר בסוף השבוע החלו המגעים הראשוניים לצירופו כשבמועדון הבינו כי למרות הצעות כספיות טובות יותר, הקשר, כבר בן 30, יבחר לשוב הביתה, כך שישחק עבור קבוצתו האהובה ויתגורר לצד משפחתו שבעיר. 
מי שהתייחס הערב לראשונה להחתמתו של אלמוג כהן היה מנכ"ל מכבי נתניה, ניב גולדשטיין שבתכנית הספורט ב-103FM גם בין השורות לא הכחיש את הגעתו הצפויה של רועי קהת ואמר על השבתו של כהן לאחר תשע שנים בגרמניה (להוציא חצי עונה בהפועל ת"א ב-2013): "אני שמח שההד שאנחנו עושים מגיע גם לתקשורת. אני מאחל לכל שחקן ישראלי להיות מקצוען ברמות של אלמוג כהן, ככה שבהחתמתו לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת אנחנו גם רואים אותו משחק את השנים האלה ואפילו יותר".
חוזה ארוך הטווח שקיבל כהן: "הוכחנו כבר בשלוש השנים האחרונות שאחד הדברים שהכי פחות מעניינים אותנו זה למכור שחקנים. אנחנו מוכרים שחקנים כשיש עסקה טובה יותר לעתיד הכלכלי והמקצועי של המועדון. אנחנו לא מחפשים למכור אותו בגיל 33, זה שחקן עם חשיבות עצומה למועדון ואנחנו חושבים שהיום התבצעה עסקה מצוינת למועדון ולאלמוג. אנחנו נרוויח המון מהדבר הזה, כי לפני הכל הוא מנהיג, קפטן ושחקן שמזוהה איתנו כמעט יותר מכל אחד אחר".

השמועה שכהן ביקש לצרף את חן עזרא: "אני שומע את זה בפעם הראשונה ולא אתייחס לשמועות. אתם כנראה לא מבינים איך אנחנו עובדים במועדון ומקבלים את ההחלטות - רשימת המטרות שלנו נכתבה על דף בשלהי חודש מאי, כולל שחקנים פוטנציאלים שרצויים על ידי הצוות המקצועי. אלמוג כהן היה מטרה שלא חשבנו שהיא ריאלית ולשמחתי זה הישג אדיר עבורנו".
המטרות לעונה: "אנחנו בכיוון הנכון, אבל אנחנו ממשיכים את ההתקדמות שלנו בכל עונה, מצליחים גם להגיע להישגיות ואני שמח על כך, אבל לפעמים אנחנו גם עושים דברים שלא מתבטאים בתוצאות. בנינו כאן מאפס מועדון בשלוש שנים. המיקום מבחינתי, כמנכ"ל, הוא פחות רלוונטי. אני מחפש דברים אחרים כמו להיות בפלייאוף העליון, להיאבק על הכרטיס לאירופה ולפני הכל להמשיך לגדול ולשבור שיאים של מכירת מנויים וכמות האוהדים במשחקים. 
"עתידו של הבעלים אייל סגל במועדון: "כרגע זה לא קורה ולא עומד על הפרק. אם יגיע אדם שמוכן לעמוד בהתחייבויות של אייל, ייכנס למו"מ ויבטיח את העתיד הכלכלי של המועדון ויידע לעשות יותר מאייל, נתייחס לזה. כרגע זה לא רלוונטי. אנחנו שמחים להיות בעידן אייל סגל ורוצים לעשות הכל כל עוד הוא כאן כדי לגרום לאושר".
אם גם רועי קהת צפוי להצטרף: "יש שמות שפורסמו בתקשורת, אבל הפרסום הרשמי הוא דרך עמוד הפייסבוק שלנו ואם שמו לא פורסם אז הוא לא חתם. קהת זה ידוע שאנו רוצים אותו, הוא בהחלט ברשימה. חן עזרא זה בהחלט שם שעניין אותנו בעבר, אבל הוא תחת חוזה בהפועל באר שבע ולא רלוונטי להתייחס. אם הוא ברשימה של דראפיץ'? אם יהיה אפשר לדבר איתו, יכול להיות שנפנה אליו".