סופית: יואב ג'ראפי סיכם ויושאל להפועל תל אביב לארבע שנים

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, השוער יגיע לאדומים לתקופה ארוכה בסיומה יחזור לאשדוד, בה חתם לחמש עונות. ירוויח 140 אלף דולר לעונה. בקבוצה מתכוונים לשחרר את ינקו, טועמה חזר למועדון. דוידה חתם ל-5 שנים

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
שלושה שבועות לאחר שהודיעה הפועל תל אביב על החתמת יואב ג'ראפי עליה פורסם לראשונה כאן, מה שפתח סאגה בינה לבין ג'קי בן זקן ומ.ס. אשדוד, הגיע הסיפור לסיומו: ג'ראפי הסכים  היום (רביעי) להארכת חוזה באשדוד, מה שפתח את הדלת למעברו להפועל תל אביב. השוער יושאל לאדומים לארבע עונות, במהלן ירוויח 140 אלף דולר לעונה, ולאחר מכן יחזור לעיר הנמל.


מסתמן כי אם המהלך לא היה מתבצע עד הערב, בהנהלת הפועל ת"א היו מגישים תביעה משפטית כלפי מ.ס. אשדוד בטענה כי היא מחזיקה את כל המסמכים המוכיחים שג'ראפי יכול לחתום. המהלך הבוקר החזיר את המצב לקדמותו. כעת מתכוננים בשורות האדומים לשחרר את השוער אריק ינקו, שהיה שוער המשנה לאורך העונה ולא נמצא בתכניות של ניסו אביטן.


בתוך כך הודיעה הפועל תל אביב על חזרתו של שחקן העבר סלים טועמה כאשר ישתלב בצוות המקצועי של מחלקת הנוער, טועמה יעבוד לצידו של המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים, ויהיה אחראי על אימוני העשרה וטכניקה במחלקה.



חוזר להפועל תל אביב. סלים טועמה (האתר הרשמי)


סלים טועמה אמר: "אני שמח מאוד לחזור למועדון שתמיד היה כמו בית עבורי. זו זכות להשפיע על דור העתיד של הפועל תל אביב ואני מקווה שנעשה דרך יפה ביחד. אני מודה לבעלים ולעומר בוקסנבוים על האמון בי".


הקשר שנחשב לאחד מ'התינוקות של קשטן', שיחק 286 פעמים בקבוצה במשך שלוש קדנציות שונות וזכה באליפות אחת, חמישה גביעים (כבש את שער הניצחון נגד מכבי חיפה ב-2011) והיה שותף למסע של האדומים בגביע אופ"א בשנת 2002 אז הגיעו עד לרבע הגמר.


בהמשך חתם קבוצת הנוער, אושר דוידה, על חוזה לחמש שנים בהפועל תל אביב, עד 2024. הקשר בלט בקמפיין גביע המדינה בשנה שעברה, ובמועדון במקווים שיוכל להשתלב בקבוצה הבוגרת. בסך הכל רשם דוידה בן ה-18 כ-35 הופעות במשי קבוצת הנוער אשתקד, בהן כבש 9 שערים. דוידה אמר לאחר החתימה: " אני נרגש מאוד להמשיך במועדון שתמיד תמך בי ונותן לי את כל הכלים להצליח. אני שמח להיות פה ומקווה להוכיח את עצמי בעתיד ולהצדיק את האמון שנתנו בי". 



אושר דוידה. חתם לחמש שנים (צילום: אתר הפועל תל אביב)

 

הבעלים שרון ניסנוב: "אנחנו מאוד שמחים שאושר ממשיך איתנו ומראה את הנאמנות שלו למועדון. מדובר בפוטנציאל ענק, שחקן נבחרת, שהראה יכולות גבוהות השנה ואנו מאמינים שבעתיד הוא רק יילך ומשתפר. מאחלים לו הצלחה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי