מאות אוהדים פוצצו את האימון, דגני: "לא יודע אם אשאר, מגיע לי שדרוג"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | יוני אריאלי

הפועל ת"א החלה את העונה לעיני כאלף צופים שראו את בוזגלו לובש אדום. אביטן: "יש כלים להגיע לפלייאף העליון". הקפטן: "יש סעיף יציאה ואני מבוקש, לא צריך לעשות הרבה כדי שאמשיך". לוי חתם, דמארי נעדר

(גודל טקסט)

יממה לאחר שהחתימה את הרכש המשמעותי ביותר שלה הקיץ, הפועל ת"א פתחה היום (ראשון) את עונת 2019/20 בצורה רשמית. אחר הצהריים במתחם נפתח עם מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ניסו אביטן והקפטן אוראל דגני ולאחר מכן הם עלו לראשונה על כר הדשא יחד עם השחקן החדש, מאור בוזגלו.

באימון הבכורה נטל חלק גם תומר לוי, שהגיע מהפועל אשקלון בחוזה לשנתיים וחתם לפני תחילת האימון, אולם עומר דמארי שחש בכאבי בטן שוחרר לדאבונם של קרוב לאלף אוהדים שהגיעו לתמוך, פרצו לכר הדשא ולמעשה פוצצו את האימון במהרה. עוד לפני פיצוץ האימון, בזמן שבוזגלו הונף על הכתפיים, שרו האוהדים "תישאר" לדגני. הקפטן אמר במהלך מסיבת העיתונאים כי הוא לא יודע לומר אם יישאר ולא חסך בפרטים, כשלספורט1 נודע כי הוא ייפגש בקרוב עם ראשי המועדון בדרישה לקבל תשובות באשר לבקשת שדרוג חוזהו. 

בוזגלו באימון הפתיחה (יוני אריאלי)
בוזגלו באימון הפתיחה (יוני אריאלי)

במסיבת העיתונאים לפתיחת העונה אמר תחילה ניסו אביטן: "זה בהחלט מרגש לפתוח עונה, כל הזמן, ועל אחת כמה וכמה בהפועל ת"א, זו סגירת מעגל מרגשת. אני כבר חודש כאן וחיכיתי כבר חודש לפגוש את השחקנים. ציפיות זה טוב אבל אני מאמין בעבודה קשה ומעשים. המטרה שלנו היא להחזיר את הפועל לצמרת. אנחנו צריכים לפחות להגיע לפלייאוף הראשון ואז נראה עד כמה אנחנו טובים. יש לנו את הכלים"

על בוזגלו: "עשינו את הדברים בקיץ בצורה יפה, בשקט, מאחורי הקלעים. אם הייתם אומרים לי שאפתח את העונה עם הסגל הזה – הייתי אומר שאני מרוצה מאוד. יש לנו בסיס מעולה להישען עליו ויחד עם השחקנים שצירפנו אנחנו יוצאים לאמונה ותקווה שנוכל להשיג את היעדים".


שוב במדים האדומים (אשר גולדברג)


מקומות 1-4:
"היעד שלנו נשאר אותו הדבר, פלייאוף עליון. כל דבר שנעשה מעבר לזה ייחשב להצלחה יותר גדולה. הפועל זה מועדון גדול, נקודה, אבל ביחס לתקציבים המטרה שלנו ריאלית ואנחנו נשיג את המטרה ונתקדם".


איך מאור בוזגלו השתכנע להצטרף:
 "אני חושב שמה שנאמר ביני לבין מאור יישאר בינינו. מבחינתי הוא בא לפה כשחקן מוביל, יש לנו עוד הרבה כאלה, אחד העוגנים שלנו הוא מצד שמאל, הקפטן אוראל דגני. הבסיס של הפועל ת"א הוא רחב ויציב ועליו צירפנו איכותיים".


מתקבל באהבה באימון הבכורה (יוני אריאלי)

אוראל דגני יישאר? "עצם זה שהוא יושב פה, גם אוראל שמע את זה ממני, אני אומר את זה פה לפני כולם: אנחנו רוצים אותו, הוא שחקן חשוב ולא הולך לשום מקום, אבל החיים חזקים מאיתנו. אני מקווה שיישאר. לא מכיר מאמן כדורגל שיכול להיות רגוע אף פעם. התפקיד שלי הוא להוביל את המועדון קדימה, להתחבר בפרק הזמן הזה, להעביר ולהבהיר את תפיסת העולם שלי לשחקנים כדי שנגיע למקומות טובים".

על מייקל אולהה: "אנחנו בתקופת ההכנה. החלטנו להחתים אותו כשידענו מראש שהוא יגיע או בתחילת העונה או בינואר. אני שלם עם השחקן הזה ואנחנו מבחינתנו נחכה להתפתחויות. לא נזרוק כסף מיותר, נשתמש בכסף בתבונה. מייקל יכול להיות שיצטרף בשבועות הקרובים, ואולי בינואר. יכול להיות שאם הוא לא יגיע בקרוב אז נצרף שחקן אחר. יש לנו אבל סגל גדול ונראה מה יהיה בהמשך".


הסגל הרחב
: "עובדתית אנחנו עם יותר שחקנים חתומים ממה שהמועדון יכול להכיל ומן הסתם יהיו שינויים, זה תלוי בשחקנים וברצונות שלהם. כל מי שחתום מתחיל מדף חלק, נבחן אותם, נדבר איתם ונחליט בהמשך". 


דגני. לא יכול להבטיח שיישאר בהפועל תל אביב (יוני אריאלי)

עזיבת לבקוביץ': "עניתי בעבר, רובי שוער מצוין שעשה עונה טובה אבל הוא עשה עונה גדולה עם קבוצה שההגנה היא החוזק העיקרי שלה. קיבלתי את המנדט ועשיתי את החושבים שלי ואני חושב שהבחירה שלנו בג'ראפי היא שדרוג, אני מאוד מאמין בו. בתחילת החלון כפי שאמרתי אם היו אומרים לי שאתחיל ככה את העונה – הייתי מרוצה. אני מרוצה מאיך שאנחנו מתחילים".

פייט לגדולות: "אתם כל הזמן שואלים אם ניתן פייט לגדולות ואני אומר שאנחנו חלק מהקבוצות הגדולות. אנחנו קבוצה גדולה ויש מאחורינו קהל ענק של אלפים, אנחנו חלק מהחבורה של הצמרת ואנחנו צריכים בעיקר לעשות, דיבורים לבד זה לא מספיק".

לאחר מכן הגיע תורו של הקפטן אוראל דגני לדבר והוא לא היסס להודות: "כולם יודעים את מה שיש לי כאן במועדון, יש לי חוזה לצד סעיף היציאה. כרגע אני בהפועל ת"א, אם משהו ישתנה – אני לא יודע, ואני לא יכול להגיד שאני נשאר או עוזב. המועדון לא צריך לעשות הרבה כדי שאשאר כאן. אני רוצה להישאר. הפועל ת"א זה מקום שעברתי איתו כברת דרך בשנים הארוכות, הייתי בליגה הלאומית, אתם מכירים את השתלשלות האירועים".

על כך שביקש שדרוג: "אני יכול לספר את הסיפור שלי כי אני שומע את מה שקורה בחוץ. זה נכון שביקשתי שדרוג, אני חושב ששחקן כדורגל אחרי שעושה עונה טובה ומבקש שדרוג – זה לגיטימי. לאורך כל העונה הצגתי יכולת טובה, יש לי ביקוש בארץ ובחו"ל ושיחקתי בנבחרת. אני מאוד אשמח אם אשאר פה במועדון כי זה בית בשבילי. לא יכול להבטיח שאשאר אם לא אקבל שדרוג. קבעתם שזה 20 אלף דולר? אם הייתם יודעים את כל הפרטים…אני לא מנהל משא ומתן בתקשורת, הבעלים יודעים מה אני רוצה".


"יש לי ביקוש בארץ ובחו"ל. דגני (עדי אבישי)


עונה לא טובה ברמה הקבוצתית
: "אני יכול להבין את הבעלים ואני מבין גם את הצד שלי, כל אחד מסתכל על המטבע שלו. זה נכון שיש שחקנים שעושים עונות טובות ומבקשים שדרוג ויש שחקנים שלא מתאימים מקצועית והם עוזבים את הקבוצה".

סרט הקפטן שעלול להילקח ממנו: "אני מנסה בדרך כלל לא להקשיב למה שקורה בתקשורת, אבל זה בדרך כלל פרסומים כאלה ואחרים, רכילות שכזו. פה אני כן רוצה להגיב: כשקראתי את זה – זה מאוד פגע בי. חששתי שזה הגיע מהדלפה של מישהו. אני בתור קפטן הפועל ת"א יכול להגיד שקפטן זה לא דבר שאפשר לקחת ממך, קפטן זה מי ומה שאתה. מה שאתה עושה ביום יום במגרש ובחדר הלבשה ואת זה אי אפשר לקחת ממך. כמובן שאצטער אם לא אהיה הקפטן בעונה הבאה, אבל אם מציעים לשחקן בכיר להגיע להפועל ולהביא לו את הסרט – אעשה את מה שצריך לטובת הקבוצה".

אימון הפועל תל אביב. יצא לדרך בעיכוב גדול (יוני אריאלי)
אימון הפועל תל אביב. יצא לדרך בעיכוב גדול (יוני אריאלי)


כיצד מרגיש להיות סמל בהפועל:
"אני שומע את זה המון בזמן האחרון. אני יודע שהקהל של הפועל זה הדדי – אני אוהב אותו והם אותי. אני מאוד אשמח אם אני אשאר בהפועל ת"א בסוף ושני הצדדים יהיו שמחים. אני מחכה לשיחה".


המטרות לעונה הבאה:
"המועדון תמיד צריך לכוון גבוה. מבחינת הסגל יש לנו סגל עמוס מאוד, מוקדם מדי לדעת מה יהיה. יבואו שחקנים ואחרים יעזבו. יהיה לנו יותר קל לדבר. כמובן שרוצים פלייאוף עליון".


על מאור בוזגלו:
"שחקן מוכח, אישיות על המגרש ובחדר ההלבשה, הוא יתרום את המספרים שלו, אני בטוח. אני משוכנע שהוא יתרום. הלוואי וכל הכוכבים בישראל ישחקו איתי בהפועל תל אביב. לגבי ההישארות שלי, כבר הסברתי את עצמי".


מאור בוזגלו מגיע לאימון בכורה בהפועל ת"א (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי