ווילדסחוט נחת, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום במכבי חיפה

יאניק ווילדסחוט
יאניק ווילדסחוט | Harry Trump/Getty Images

הירוקים מרוצים מהסיכום שהושג מול החלוץ ההולנדי, שעל הגעתו פורסם לראשונה בספורט1, ומצפים לשתי החתמות נוספות בשבועיים הקרובים. הקבוצה שבה ממחנה האימונים, רמי גרשון, נטע לביא ודולב חזיזה הרשימו את הצוות

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה הלילה ׁ(בין רביעי לחמישי) משני מחנות אימונים באוסטריה ובהולנד וכעת תגביר את ההכנות לקראת המשחק מול מורה בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, כבר ביום חמישי הבא. במועדון ציינו כי חזרו מעודדים מהמחנה בכל הקשור למשחק ההגנה, בעיקר לאור העובדה שלא ספגו בשני משחקי ההכנה.

כידוע, מכבי חיפה גברה במחנה 0:3 על בוורן ולאחר מכן סיימה ב-0:0 מול סנט טרויידן, שני משחקים מול קבוצות בלגיות בהם עלה המאמן מרקו בלבול עם שלושה בלמים והעניק דקות גם לרמי גרשון, מי שכבר נראה היה שבדרכו החוצה, אולם הוא דווקא הרשים את הצוות המקצועי: "רמי הוכיח חדות והיה טוב באימונים ובמשחקים", אמרו בקבוצה. בחיפה ציינו גם את הקפטן נטע לביא וגם את דולב חזיזה שהגיע הקיץ מבני יהודה והשתלב במהרה.

"כבר מחודש ינואר שעבר נבנה כאן שלד טוב, שאם נדע לחבר לו את הזרים המתאימים אז נהיה קבוצה הרבה יותר איכותית מבשנה שעברה", הוסיפו לסיכום המחנה במועדון. הנקודה החלשה יותר היא בחלק ההתקפי ובקבוצה כבר מצפים להגעתו לאימונים של החלוץ ההולנדי יאניק ווילדסחוט, שעל סיכומו בקבוצה פורסם לראשונה בספורט1. ההולנדי בן ה-27 נחת הבוקר בישראל ובמהלך היום יעבור בדיקות רפואיות ויחתום רשמית בקבוצה, במטרה שיירשם למוקדמות הליגה האירופית – דד ליין שיגיע מחר בלילה.

כידוע, ווילדסחוט בן ה-27 שיחק בשנים האחרונות בליגה האנגלית השנייה במדי מידלסברו, וויגאן, בולטון ונוריץ'. החלוץ היה ברשימות של הירוקים לאורך השבועות האחרונים והגיע בהמלצה של צוות הסקאוטינג, כשגם בלבול התרשם מנתוניו. "מרקו התלהב ממנו יותר מחלוצים אחרים שבחנו", אמרו בכרמל. 


ווילדסחוט עוקף את אייוובי. נחת בכרמל (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)

מעבר לכך, במועדון רוצים לסיים את הסאגה סביב החלוץ האוסטרלי ניקיטה רוקאביצה שעדיין לא סיכם על הישארותו. האופציה של הירוקים על השחקן הסתיימה ביום ראשון, אבל מאז נערכו מספר שיחות בין ראשי מכבי חיפה לנציגיו של השחקן שטענו כי רוקאביצה רוצה להישאר בקבוצה, אך דורש שדרוג בשכרו. ההערכה היא כי יימצא פיתרון ורוקאביצה יחתום על חוזה חדש ואף יירשם למשחקי הליגה האירופית. שחקן נוסף שטרם ברור הוא יישאר הוא קפטן נבחרת קמרון ג'ורג' מנדז'ק, שכידוע במכבי חיפה ממתינים להחלטת פיפ"א בנושא התרת חוזהו בספרטה פראג וכן יימשך הניסיון להנחית בלם בכיר במקומו של אטיין רויינן ששב להולנד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי