בבית"ר מבינים: צריך חיזוק. חוגג התרגש מקריאות העידוד למוחמד

אוהדי בית"ר פרצו למגרש
אוהדי בית"ר פרצו למגרש | דני מרון

לאחר ה-0:0 נגד אשדוד, בבירה ינסו לצרף שלושה שחקנים נוספים. טל בן חיים יקבל מנוחה, ניסיון לעלות הילוך להחתמת בלם זר. בעלי הקבוצה הגיב בפוסט: "התגובה של הקהל עושה חשק להשקיע עוד"

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים הפנימו לאחר המשחק אתמול (חמישי) נגד מ.ס. אשדוד את מה שהשחקנים הבינו כבר בתחילת האימונים: הקבוצה של רוני לוי זקוקה לחיזוק נוסף כדי לאיים על הצמרת הגבוהה.

"אמרנו כבר בהתחלה שהקבוצה שחררה לא מעט שחקנים וצריך להתחזק כדי לאיים על הגדולות או על האליפות. אוחנה וגרסיה זה טוב, אבל צריך עוד בלם ושחקן התקפה. לא יכול להיות שאם טל בן חיים נפצע, אין בלם טבעי אחר בסגל".

במועדון ממתינים ללוי גרסיה שיחזור לישראל בשבוע הבא וסבורים שאיתו ועם עידן ורד, שנשלח לבדיקת רופא מומחה, ועוד שלושה שחקנים בכירים כאשר אחד מהם יהיה ישראלי, הקבוצה תראה טוב יותר. אחרי הפניה לצחי גיגי שנתקלה בסירוב, בקבוצה הכחישו כי פנו לשוערים נוספים ובשלב זה נתנאל דלויה ימשיך כשוער שני.


במועדון מחכים לחזרתו של לוי גרסיה (KEREM YUCEL/AFP/Getty Images)

טל בן חיים שסובל מרגישות בשריר לא ייקח חלק במשחק האימון נגד רמת השרון ביום שני. ז'אורז'יניו שיחק רבע שעה בלבד משום שאינו נמצא עדיין בכושר משחק. במועדון נותנים לו את ההזדמנות לחזור לכושר, אך הוא לא בתוכניות של רוני לוי.

בנושא אחר, במהלך המשחק אמש אוהדי בית"ר ירושלים קיבלו את שחקן הרכש החדש ממכבי נתניה עלי מוחמד באהבה ובקריאות עידוד לעברו. בעלי הקבוצה משה חוגג שראה את הסרטון, הגיב לפוסט ב'רדיוס לבית"ר' ואמר: "זה מרגש, התגובה של הקהל עושה חשק להשקיע עוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי