אשכנזי: "דמיינתי כל פרט ועבדתי קשה כדי להגיע למכבי חיפה"

עומרי גלזר, נטע לביא, ניקיטה רוקאביצה, יובל אשכנזי, דולב חזיזה
עומרי גלזר, נטע לביא, ניקיטה רוקאביצה, יובל אשכנזי, דולב חזיזה | מיכאל וייסרמן

קשר הרכש מבני יהודה סיפר על התחושות אחרי השבועות הראשונים בירוק: "קרעתי את התחת מגיל צעיר כדי להשיג דברים. היה מחנה נהדר". אחרי צירוף ווילדסחוט, המטרה הבאה של בלבול היא הנחתת בלם ופליימייקר זרים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מאושרת מכך שהצליחה להשלים אתמול (שישי) את צירופו של השחקן הזר הראשון לעונת 2019/20 – הראשון ולא האחרון, מבהירים בכרמל. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ההולנדי יאניק ווילדסחוט נחת ביום חמישי בבוקר, עבר את כל הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

ווילדסחוט יצטרף לאימונים של הירוקים לקראת צמד המשחקים מול מורה הסלובנית בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, המפגש הראשון כידוע כבר ביום חמישי הקרוב בסמי עופר בשעה 20:00. המטרות הבאות של מרקו בלבול הן לצרף בלם זר על חשבונו של אטיין ריינן שעזב וקשר עושה משחק. ביממה האחרונה דווח כי הקשר הרומני של קבוצת ויטורול, יונוץ וינה, מעורר עניין בכרמל, כאשר על פי דיווחים בחו"ל הירוקים אף הגישו את ההצעה הטובה ביותר על סך כמיליון יורו, אלא שהשחקן זוכה להתעניינות גם בפולין וגם בקרואטיה ובשלב זה לא ממהר להגיע לישראל. בכל מקרה במועדון ינסו להחתים שחקן זר נוסף שצפוי להירשם יממה לפני המשחק הראשון מול מורה, כמקובל על פי חוקי אופ"א. 

בינתיים הירוקים יתבססו בעיקר על החיזוק הישראלי בדמותם של שחקני בני יהודה, דולב חזיזה ויובל אשכנזי שהגיעו אתמול להשקת החולצות לעונה החדשה. אשכנזי התייחס לצירופו למועדון ואמר: "מהרגע ראשון שהגענו הרגשנו את העוצמות של מכבי חיפה. אנחנו רוצים לעבוד קשה ולשמח את האוהדים. לאורך כל החיים שלי דמיינתי כל פרט ופרט ועבדתי קשה כדי להשיג את זה. יש שחקנים מצוינים והיה מחנה נהדר מקצועית וחברתית. כולם עובדים קשה ויש הרבה אופי בקבוצה. אני מתרכז בלעבוד קשה ולהיות יותר טוב והשאר יבוא לבד. קרעתי את התחת מגיל צעיר כדי להשיג דברים. יש הרבה דוגמאות של ילדים ששואפים להגיע לרמות הגבוהות ושיאמינו בעצמם. אתם תראו קבוצה מחויבת שעובדת קשה מה שמייחד אותנו זה האופי והרוח הקבוצתית".


חזיזה ואשכנזי. בלבול בונה עליהם (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי