בלם בלגי הגיע למבחנים בבני יהודה, עומר ניראון האריך חוזה

ג'ונתן האריס
ג'ונתן האריס | בני יהודה

ג'ונתן האריס בן ה-28, ששיחק לאחרונה בהונגריה, ינסה להרשים את יוסי אבוקסיס במשחק האימון מול הפועל רמת גן, גם אגודה הניגרי ייטול חלק במפגש. שוער קבוצת הנוער חתם עד 2022

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

ג'ונתן האריס, בלם בלגי בן 28 ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת "פושקאש אקדמי" מהליגה הראשונה בהונגריה, נחת הבוקר (ראשון) בישראל והגיע למספר ימי מבחנים בבני יהודה.

האריס רשם 35 הופעות בשנתיים האחרונות במדי הקבוצה ההונגרית ועוד קודם לכן שיחק שלוש שנים באוייפשט, גם היא מהונגריה. הוא גדל בבריסל הבלגית, שנמצאת כיום בליגה השנייה בבלגיה וכאמור בימים הקרובים ינסה להרשים את המאמן יוסי אבוקסיס, שמחפש שחקני חיזוק לסגל המדולל של הכתומים.
מחר תקיים בני יהודה משחק אימון, נגד הפועל רמת גן מהלאומית, כאשר חוץ מהבלם האריס, ייבחן גם הקשר הניגרי, גודווין אגודה, שהגיע לישראל לפני מספר ימים וגם הוא נבחן בקבוצה.

מי שחתם היום בקבוצה לשלוש שנים נוספות, עד 2022, הוא השוער עומר ניראון שבשנתיים האחרונות משתייך לקבוצה הבוגרת במקביל להיותו שוער קבוצת הנוער.

כידוע בני יהודה עברה שינוי גדול מאוד במהלך הקיץ ורבים משחקני ההרכב של העונה שעברה עזבו. מי שחתמו עד כה הם החלוץ מוחמד גדיר, הקשרים עמית זנטי, איתן וולבלום, דור כוכב ובן שמעוני והמגן השמאלי אורי צעדון שהגיע מעפולה. הקפטן איציק עזוז, עבר בסוף השבוע ניתוח להסרת מיניסקוס קרוע בברך שמאל ותקופת ההיעדרות שלו מוערכת בכחודשיים. הוא יחמיץ בוודאות את צמד המשחקים בסיבוב השלישי של הליגה האירופית וכנראה גם את מחזורי הפתיחה בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי