אורנבורג הציעה 300 אלף יורו על גוטליב, הפועל ת"א סירבה

אדי גוטליב
אדי גוטליב | מאור אלקסלסי

האדומים דורשים לקבל חצי מיליון יורו, במועדון מעריכים שהקבוצה הרוסית תשפר את הצעתה ותצרף את הבלם. לוסיו שוחח עם אוהדים וסיפר להם שיצטרף, יתקיים מו"מ מול ראשי חדרה. אם יעבור, אולהה עשוי שלא להגיע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אדי גוטליב חווה קשיים בהעברתו לאורנבורג. לפני שעה קלה דחתה הפועל תל אביב את הצעתה של הקבוצה הרוסית עבור הבלם, בדרישה לקבל חצי מיליון יורו כדי לשחררו – גובה ההצעה שהגישה הפועל באר שבע, אותה דווקא דחה הבלם, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

אורנבורג הציעה 300 אלף יורו עבור גוטליב, אך בהפועל תל אביב השיבו כי הם דורשים חצי מיליון יורו ועל פי ההערכות במועדון הצעת הרוסים תשודרג לסכום המבוקש, מה שיסלול את דרכו של הבלם למעבר בחוזה לארבע שנים..

במקביל, לוסיו מתקרב להפועל תל אביב. חלוץ הפועל חדרה, שהודיע לקבוצתו כי הוא מוותר על הארכת החוזה, העביר כבר הבוקר (שני) מסרים ושוחח עם אוהדי הפועל ת"א בהם הבהיר כי הוא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה. במועדון הפקידו את הנושא לטיפולו של המאמן ניסו אביטן, שאימן בעונה שעברה את חדרה ואת לוסיו עצמו.


לוסיו. בעונה הבאה יהיה חלק מהדרבי התל אביבי? (דני מרון)

הברזילאי מחזיק בחוזה לעונה נוספת בחדרה ובמתחם חודורוב מחכים לאור ירוק מהקבוצה של אורי גוטמן לפתוח במשא ומתן. מסתמן כי הפועל תל אביב תעביר לחדרה מספר שחקנים מהסגל הרחב, עליהם יוחלט בהמשך ההתנהלות, אבל המטרה העיקרית היא לצרף את לוסיו בזמן למחנה האימונים בשבוע הבא בפולין.

סעיף השחרור של לוסיו הוא 300 אלף דולר, אך נראה שהעסקה תכלול סכום כסף ושחקנים. אם יחתום, בקבוצה ישקלו מחדש את נושא החתמתו של החלוץ הניגרי מייקל אולהה, שמשחק בוייטנאם ונכון לעכשיו יוכל להגיע רק בחודש אוקטובר ולהירשם בחלון ההעברות בינואר. אגב, החלוץ פייסל מוליץ' שוחרר ואמור לחתום באחת הקבוצות בסלובניה, כשהפועל תל אביב תקבל 30 אחוזים ממכירה עתידית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי