הפנטזיה של הפועל תל אביב: לוסיו, עומר דמארי ומאור בוזגלו בהתקפה

לוסיו
לוסיו | דני מרון

האדומים יעלו שלב בניסיון להחתים את הברזילאי. הסגל למחנה האימונים ייקבע לאחר משחק ההכנה נגד קטמון, ההנהלה תעמיד תקציב של 40 מיליון ש"ח. במועדון יסכימו למחיר נמוך על גוטליב, אביטן ינסה לצרף את שיר צדק

(גודל טקסט)

לפני שתטוס בתחילת השבוע הבא למחנה האימונים בפולין, הפועל תל אביב תקיים הערב (שלישי) משחק אימון בירושלים נגד הפועל קטמון ואחריו יחליט המאמן ניסו אביטן על הסגל שייצא למחנה. ראשי הקבוצה מתכננים להעמיד תקציב של כ-40 מיליון ש"ח למסע רכש שיימשך עד פתיחת העונה, במקביל לשחרור שחקנים מהסגל המונה כרגע 33 שמות.

המטרה העיקרית כרגע היא לצרף את לוסיו, שהודיע להפועל חדרה כי הוא אינו מעוניין להמשיך ובשיחה עם אוהדי הפועל ת"א סיפר כי הוא ישחק רק בקבוצה של אביטן. בחדרה ישוחחו כבר היום או מחר עם מאמנם לשעבר על מנת להגיע להסכם על הברזילאי כאשר ההערכה היא שהוא יעבור תמורת מספר שחקנים, סכום כסף ואחוזים ממכירה עתידית.

גורם בהפועל תל אביב אמר: "נמתין להתפתחויות, ונפעל בתיאום עם ראשי הפועל חדרה. לוסיו הוא שחקן שיחד עם הרכש הנוסף יעשה את ההבדל, ונקווה שהוא יהיה בהפועל תל אביב". במועדון מאמינים כי לוסיו ועומר דמארי בקו הקדמי ההתקפי כשמאחוריהם מאור בוזגלו, אור אינברום וקלאודמיר פריירה יהפכו את הקבוצה ליצירתית וההתקפית ביותר בליגת העל בעונה הבאה.

גוטליב. הפועל ת
גוטליב. הפועל ת"א תסכים לרדת ל-400 אלף יורו (מאור אלקסלסי)

החלוץ עומרי אלטמן הודיע כי הוא רוצה לחזור להפועל תל אביב אך רק ביום רביעי או חמישי, לאחר פגישה עם מנהלי פנאתיניקוס היוונית, הוא יידע אם השחרור מהמועדון היווני קרוב. האדומים יהיו מוכנים לשלם לאלטמן כ-175 אלף יורו לעונה, סכום קטן באופן משמעותי מה-300 אלף יורו שהוא מרוויח ביוון. המו"מ מול גידי קאניוק, שחקנה של פאחטקור האלבנית, נמשך, ובקבוצה הביעו אופטימיות שהמהלך ייצא לפועל. בנושא קשר הפועל באר שבע חנן ממן לא נוצרה התקדמות מול הבעלים אלונה ברקת.

בהפועל תל אביב מאמינים כי ההצעה של הקבוצה הרוסית אורנבורג על אדי גוטליב בסך 300 אלף יורו תשודרג בימים הקרובים, וגוטליב לו חוזה לעונה נוספת יעבור להגשים חלום בליגה הרוסית. האדומים דורשים 500 אלף יורו תמורת השחקן, אך עשויים להסתפק בסכום של 400 אלף יורו להם הם זקוקים על מנת לצרף את לוסיו. אם גוטליב יעזוב, המאמן ניסו אביטן ינסה לצרף את הבלם שיר צדק.

הבלם הנוסף אוראל דגני החלים מהוירוס שמנע ממנו להתאמן מספר ימים, והוא ממתין להצעות מאירופה ומבית"ר ירושלים או באר שבע שיפעילו את סעיף השחרור. כפי שפורסם כאן לראשונה, דגני יעביר את סרט הקפטן לרכש היוקרתי מאור בוזגלו שיהיה ביום ראשון לצדו של ניסו אביטן במסיבת העיתונאים לקראת הטיסה למחנה האימונים בפולין. החלוץ רועי זיקרי אינו מתוכנן לצאת עם הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי