בהפועל חיפה מרוצים: "יש לנו מרכז הגנה מהטובים בליגה"

שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

לאחר הניצחון על רעננה בפתיחת ההכנה, במועדון הצפוני התרשמו מהחוליה האחורית: "אם נמצא קשר נוסף במרכז השדה, נוכל לשאוף גבוה". לקראת מחנה האימונים, הקבוצה תחל לנפות שחקנים לאחר משחק האימון נגד הפועל עכו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ניצחה אתמול (רביעי) 0:1 את הפועל רעננה במשחק האימון הראשון לקראת העונה הקרובה. את שער הניצחון כבש אלמוג בוזגלו על סף הירידה להפסקה ובמשחק שותפו כל שחקני הסגל של המאמן חיים סילבס. במועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת שהציגה הקבוצה מול רעננה ובעיקר שיבחו את משחק ההגנה. סילבס פתח עם שלושה בלמים – גבריאל תמאש הרומני, ניסו קפילוטו ובן והבה, שהצטרף מרעננה הקיץ. גורמים בקבוצה אמרו: "יש לנו מרכז הגנה מהטובים בליגה, אם נדע למצוא קשר נוסף במרכז השדה נוכל לשאוף גבוה".

מחר יתקיים משחק אימון נוסף, הפעם נגד הפועל עכו מהליגה הלאומית ורק לאחר מכן הצוות המקצועי יחל לנפות שחקנים מהסגל, לקראת היציאה למחנה האימונים ברומניה בשבוע הבא. אחת ההחלטות המרכזיות תהיה בעניינו של מהראן לאלה, שחזר לשורות הפועל חיפה לאחר שנתיים בהן היה מושעה בשל שימוש בחומרים אסורים. הבעלים יואב כץ מעוניין לראות את החלוץ הותיק משחק עונה נוספת, שתהיה גם עונת הפרישה שלו. לאלה עשוי לקבל תפקיד מקצועי במועדון האדום לאחר שיפרוש.

בנוסף למשחקי האימון, הפועל חיפה תערוך היום אחר הצהריים הפנינג פתיחת עונה מיוחד, שייערך ב'בית נגלר' בקריית חיים והיה אמור להתקיים לפני כשבוע, אך נדחה בשל ההפגנות שהיו באזור חיפה. הנהלת המועדון מצפה להגעתם של אוהדים רבים לאירוע, שעבורו הוקצה גם אזור מיוחד בו יוכלו האוהדים להצטלם עם השחקנים.

חיים סילבס וגבריאל תמאש. בהפועל חיפה מרוצים עד כה ממשחק ההגנה (מאור אלקסלסי)
חיים סילבס וגבריאל תמאש. בהפועל חיפה מרוצים עד כה ממשחק ההגנה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי