במכבי חיפה מאופקים: "התוצאה הייתה יותר חשובה מהיכולת"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הירוקים מרוצים מהניצחון במבחן הראשון, אך מודעים לכך שהקבוצה חייבת להתחזק. יעקב שחר דיבר עם אוהדי יציע היהלום, שתמכו בדבריו. גיא חיימוב, רמי גרשון ומוחמד עוואד זכו למחמאות

(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה יצאו ברגשות מעורבים ממשחק הניצחון נגד מורה. מצד אחד, היה חשוב לקבוצה לפתוח את העונה עם ניצחון ולשמור על רשת נקייה לקראת הגומלין בשבוע הבא בסלובניה ומצד שני, במועדון מודעים לכך שהסגל הנוכחי קצר משמעותית. לכן, פרט לקשר ההולנדי יאניק ווילדסחוט והחלוץ ניקיטה רוקאביצה, הירוקים רוצים להתחזק בשלושה זרים נוספים. בחיפה מקווים כי כבר בתחילת השבוע יוכלו להודיע לפחות על שחקן נוסף, ככל הנראה בעמדת הבלם.

במקביל, הקבוצה ממשיכה בשיחות עם ג'ורג' מנדז'ק ולאחר שהסכימו שאורך החוזה יהיה שנתיים, בין הצדדים ישנם פערים כספיים. גם הבעלים יעקב שחר דיבר אתמול עם אוהדי יציע היהלום והתייחס להכנות, כאשר בין השאר אמר: "מכבי חיפה לא תיכנס למחירים לא שפויים ולא להרפתקאות. נמשיך לעבוד בצורה מסודרת ונצרף עוד שחקנים". האוהדים ששמעו את דבריו של הבעלים תמכו בו ואמרו: "אנחנו רוצים שבאוגוסט תהיה קבוצה מוכנה לקראת פתיחת הליגה. כדי להוות יריב למכבי תל אביב צריך לפגוע בזרים וזה יהיה המבחן של ראשי המועדון".

בחזרה למשחק. בצוות המקצועי היו מרוצים בעיקר מהמחצית השנייה ומהשינוי שעשה החלוץ מוחמד עוואד שנכנס כמחליף במקומו של מקסים פלקושצ'נקו. מעבר לשער, עוואד היה פעלתן ואף הרשים במסירה מצוינת לדולב חזיזה, אך החלוץ פספס את אותה הזדמנות.

עלה מהספסל והביא שינוי. מוחמד עוואד (מאור אלקסלסי)
עלה מהספסל והביא שינוי. מוחמד עוואד (מאור אלקסלסי)

שחקנים נוספים שזכו למחמאות היו השוער גיא חיימוב, שהציל את קבוצתו בשני מקרים והבלם רמי גרשון, שהציג יכולת גבוהה בהמשך ישיר למחנה האימונים. "התוצאה הייתה יותר חשובה מהיכולת והמטרה היא לעבור לשלב הבא. נצטרך להשתפר משמעותית להמשך העונה", אמרו בחיפה.

אגב, ירדן שועה הוחלף במהלך המחצית השנייה לאחר שמתח שריר, לכן ראשי הקבוצה לא רצו לקחת סיכונים מחשש לפציעה חמורה יותר. בנושא אחר, המועדון עלול לספוג קנס כספי בעקבות החזיז ביציע האוהדים הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי