בהפועל באר שבע מאוכזבים מאלחמיד, אוראל דגני עשוי להחליפו

חאתם עבד אלחמיד
חאתם עבד אלחמיד | אודי ציטיאט

במועדון התאכזבו מהתנהלותו של הבלם, שתורגל באימונים לאורך כל השבוע אך ביקש מברק בכר לא לשחק זמן קצר לפני ההתמודדות עם לאצ'י. ברקת תכריע אם יימכר לסלטיק, קפטן הפועל ת"א מועמד

(גודל טקסט)

לא כך קיוו בהפועל באר שבע לפתוח את העונה האירופית. שער השוויון של המחליף גל לוי, שהגיע מהפועל פתח תקווה, מנעה מבוכה גדולה, אך הסיפור הגדול של המשחק קרה עוד לפני שריקת הפתיחה.

רבים במועדון הופתעו כאשר סמוך למועד פתיחת המשחק, השאיר המאמן, ברק בכר את הבלם חאתם אלחמיד, מחוץ לסגל הקבוצה למרות שתורגל בהרכב הפותח של באימונים שקדמו למשחק מול לאצ'י. בבאר שבע ציינו כי אלחמיד ביקש מבכר שלא להשתתף במשחק כי הוא לא מרגיש במאה אחוז מוכן למשחק. 

בשל העובדה כי בבאר שבע החליטו לא לצרף לטיסה לאלבניה את הבלם הצעיר, עמית ביטון, אי הכללתו של אלחמיד בסגל, הובילה לכך שעל הספסל במשחק מול לאצ'י לא היה לבכר אף בלם במידת הצורך. בקבוצה התאכזבו מהתנהלותו של הבלם, בייחוד לאור העובדה כי בכר קיים איתו שיחה ימים ספורים לפני המשחק, בה הסביר בכר לבלם כי הוא בונה עליו לקראת העונה הקרובה.


אלחמיד ביציע נגד לאצ'י. ברקת תכריע אם יימכר (אודי צטיאט)

כפי שפרסמנו, אלונה ברקת צפויה לערוך שיחה עם אלחמיד באשר לעתידו. השחקן מצפה לשדרוג חוזהו, ובמקביל נציגיו מנהלים מגעים עם מועדון הפאר מסקוטלנד, סלטיק.

במידה ואלחמיד בסופו של דבר יימכר, אוראל דגני מהפועל תל אביב המועמד המוביל להחליפו. הקבוצה תמריא הבוקר חזרה לישראל. בבאר שבע מעריכים כי הביתיות בטרנר תסייע להכריע לטובתם את ההתמודדות הכפולה מול האלבנים.

רמזי ספורי, שלא הצטרף לשאר חבריו במלטה בהנחיית הצוות הרפואי בשל דלקת גרון, צפוי לערוך את הופעות הבכורה שלו במדי באר שבע במשחק הגומלין מול לאצ'י. בקבוצה מקווים שיצליחו להכשיר גם את הקשר חנן ממן לקראת המשחק ביום חמישי הקרוב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי