בהפועל חיפה כועסים על תמאש: "הוא חצה את הגבול"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

יואב כץ ישוחח עם הבלם כדי להגיע לעמק השווה. הבעלים: "החוזה שסיכמנו עליו הוא זה שתמאש הציע". שמותיהם של קוויאר וצדק עלו כאופציות להחליפו. הגעתו של וולשמן מסתבכת. הקבוצה גברה 0:2 על עכו במשחק אימון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

כ-400 אוהדים הגיעו אתמול להפנינג פתיחת העונה החגיגי של הפועל חיפה, שבו שחקני הקבוצה והצוות המקצועי עלו בזה אחר זה לקול מחיאות הכפיים של האוהדים, אך מה שהעיב על האווירה היה הסיפור סביב גבריאל תמאש. מספר שעות לפני האימון, הודיע הבלם כי הוא זועם על התנאים בחוזה החדש שלו ואינו מתכוון לחתום עליו. הדבר הפתיע את אנשי המועדון, שמיד העבירו את המסר ליואב כץ וזה ערך שיחה קצרה עם השחקן וביקש שיחזור לאימון.

על פי אנשי הפועל חיפה, תמאש היה אמוציונלי במהלך השיחה אך חזר למתחם האימונים והוצג בפני האוהדים. גם הבעלים עצמו הופתע מהמהלך ושפך מעט ממחשבותיו: "זה היה לא ברור. חתמנו כבר על זכרון דברים שעבר לחוזה והיינו אמורים לחתום רשמית. החוזה שסיכמנו עליו הוא זה שתמאש עצמו הציע, ככה שלא ברור לי למה הוא התהפך. אני מאוד אוהב אותו אבל הוא בן אדם לא קל. התחושה שלי היא שהוא יירגע ונפתור את הסוגייה והוא יישאר בהפועל חיפה".

בכל מקרה, במהלך היום תיערך שיחה בין כץ לתמאש לאחריה יוכרע עתידו כאשר בצוות המקצועי רוצים לדעת בהקדם אם הבלם ייצא עמם למחנה האימונים בשבוע הבא. במקביל, במועדון כבר עלו שמותיהם של הבלם הספרדי קרלוס קוויאר ובלם באר שבע שיר צדק, כמועמדים פוטנציאליים להגיע במקומו של הרומני.


"חצה את הגבול". גבריאל תמאש עם חיים סילבס (מאור אלקסלסי)

גם גורמים אחרים במועדון לא אהבו את ההתנהלות של הבלם ואחד מהם אמר: "תמאש קצת חצה את הגבול והוא צריך לזכור מה הפועל חיפה ויואב כץ עשו למענו". אגב, הבלם יסיים ביום ראשון את עבודות השירות שלו.

בעיה נוספת שנוצרה בחיפה היא סביב הגעתו של החלוץ אמרו וולשמן. שחקן ההתקפה נמצא כעת בקבוצת פורג' הקנדית, אליה הוא מושאל מסינסינטי. חיפה הגיעה לסיכום עם הקנדיים על העברת החלוץ, אך לאחרון יש חוזה בקנדה עד סוף החודש הנוכחי. בתחילה הסכימו הקנדים לשחררו מיידית, אך כעת מעוניינים להשאירו עד סוף החודש והמשמעות היא שהשחקן לא יוכל להצטרף למחנה האימונים של הפועל חיפה ברומניה בשבוע הבא.

הקבוצה הקנדית מדורגת במקום השני בליגה שלה ורוצה שוולשמן יישאר עד סוף החוזה, כאשר השחקן עצמו מבין כי במידה ולא יגיע בקרוב לכרמל, ישנו סיכוי גבוה שמאמן חיפה חיים סילבס יוותר עליו.

לא מצליח להסתדר עם תמאש. יואב כץ (דני מרון)
לא מצליח להסתדר עם תמאש. יואב כץ (דני מרון)

בינתיים, הפועל חיפה גברה הבוקר 0:2 על הפועל עכו, במשחק אימון שנערך בבית נגלר. נס זמיר כבש את השער הראשון אחרי בישול של עידן גולן וענר שכטר הוסיף את השני בבעיטה מדויקת לחיבורים. קודם לכן, אלי בלילתי בעט פנדל שנעצר במשקוף ומהראן לאלה הגיע לשתי הזדמנויות. תמאש לא שותף במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי