אלטמן נחת בישראל והתקבל על ידי אוהדי הפועל תל אביב

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | ספורט1

עשרות חיכו לקשר פנאתינייקוס בשדה התעופה, הוא התעטף בצעיף אדום לקראת חזרתו לקדנציה שנייה במועדון. כפי שפורסם לראשונה בספורט1: גם שיר צדק יצטרף מהפועל ב"ש בחוזה לשנתיים, במהלכן ישתכר 145 אלף דולר לעונה

(גודל טקסט)

חזרתו של עומרי אלטמן להפועל תל אביב צפויה להפוך לרשמית לכל המאוחר בצאת השבת. קשר פנאתינייקוס, שעזב את האדומים ב-2017, נחת הערב (שישי) בישראל והתקבל על ידי עשרות אוהדי הקבוצה, שעטפו אותו בצעיף אדום ושרו לו לקראת חתימתו והצטרפותו למחנה האימונים בפולין, אליו תצא הקבוצה ביום ראשון.

כמו האוהדים שהגיעו לשדה התעופה, בהפועל תל אביב מתרגשים לראות את אלטמן חוזר, לאור ההשפעה המקצועית שלו בקדנציה הקודמת והעובדה שדחה הצעה גבוהה משמעותית ממכבי חיפה כדי לחזור למתחם חודורוב. על חזרתו של הקשר להפועל תל אביב פורסם לראשונה בספורט1.

בנוסף, לספורט1 נודע לראשונה שהפועל תל אביב הגיעה לסיכום עקרוני עם בלם הפועל באר שבע, שיר צדק. לאחרונה הבהיר הבלם שהוא מעוניין להגיע רק להפועל תל אביב וכעת הצדדים ממתינים לשחרור בעלי המועדון מבירת הנגב, אלונה ברקת.


דגני. עשוי לעשות את הדרך ההפוכה (יוני אריאלי)

כחלק ממתווה העסקה, צדק יחתום לשנתיים בהפועל ת"א עם אופציה לעונה נוספת. שכרו מוערך בכ-145 אלף דולר, כמעט חצי מחוזהו בבירת הנגב. מאמן הקבוצה, ניסו אביטן והצוות המקצועי מעוניינים מאוד לצרף את הבלם לפני היציאה למחנה האימון, וגם בסביבתו מקווים שיקבל את השחרור בקרוב: "אם בבאר שבע לא יתנו לו לעזוב, זה לא יעבור בשתיקה" אמר גורם מקורב לעסקה

מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה כחלק מהעסקה הוא אוראל דגני, אך כרגע האדומים לא מוכנים לוותר על סעיף השחרור שלו. בכל מקרה, במידה וצדק אכן יצטרף, הקפטן או אדי גוטליב צפויים לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי