שערי בכורה לתירם ולוויסמן, דאבור שותף במדי סביליה

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

אקס מכבי נתניה השווה ב-2:2 של אסטרה. בפתיחת הליגה הרומנית. החיפאי לשעבר כבש באוסטריה ב-1:3. החלוץ שיחק 40 דקות במשחק האימון נגד רדינג. קשרה של אשדוד שולב כמחליף בלודוגורץ. מחצית לכיאל וביטון

(גודל טקסט)
הנציגים הישראלים בקבוצות השונות באירופה נכנסים אט אט לפעילות. מואנס דאבור פתח על הספסל במשחק האימון הראשון שלו בקבוצתו החדשה, סביליה של ז'ולן לופטגי, שביצעה מהפך נגד רדינג וניצחה 1:2. החלוץ החליף בדקה ה-32 את לוק דה יונג ההולנדי. סביליה  נקלעה לפיגור בדקה ה-55 ונוליטו היה זה שכבש את שער השוויון בפנדל מדויק בדקה ה-68. כעבור ארבע דקות דאבור הוחלף, וקבוצתו הצליחה לבצע מהפך בלעדיו עם שער ניצחון של לארה בדקה ה-86 לאחר בישול מצוין של פוזו


הליגה הרומנית יצאה הערב (שבת) לדרך כשהישראלי דודי תירם כבש שער במשחק הבכורה שלו במדי אסטרה ג'יורג'יו. קבוצתו נפרדה בתיקו 2:2 במשחקה הראשון לעונת 2019/20 בבית מול בוטוסני. האורחת הוליכה 0:2, אך הקבוצה לא נשברה ו-ולנטין ג'ורג' (41) ותירם (73) כבשו וסידרו לקבוצתם נקודת ליגה ראשונה.


שון וייסמן כבש את השער השני לזכות קבוצתו וולפסברגר בניצחון 1:3 במשחק הכנה על בורדו ומאמנה פאולו סוזה. מיכאל לינדל (23), וייסמן (29) ומארק אנדרה שמרבווק (44) העלו את האוסטרים ליתרון עד להפסקה, יאסין אדיל צימק (57). 





בירם כיאל נכנס כמחליף במחצית השנייה וסייע לקבוצתו האנגלית ברייטון לנצח 2:5 את ליפרינג האוסטרית במשחק ההכנה הראשון של הקבוצה לעונה הקרובה. ברייטון הובילה 2:3 בהפסקה, אז נכנס כיאל לשחק וקבוצתו כבשה עוד שני שערים.


בסקוטלנד, סלטיק וניר ביטון אירחו משחק הכנה נגד ראן הצרפתית ונפרדו ממנה ב-0:0. הישראלי פתח בהרכב והוחלף בתחילת המחצית השנייה. ועוד בסקוטלנד, קבוצתו של אופיר מרציאנו, היברניאן, התארחה גביע הליגה אצל סטירלינג. המשחק הסתיים ב-1:1 והיברניאן ניצחה 4:5 בדו קרב בעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה. השוער הישראלי נותר על הספסל.



בהמשך יצאה לדרך גם הליגה הבולגרית. האלופה לודוגורץ ראזגרד אירחה את סארסקו סלו וניצחה 0:2. דן ביטון עלה כמחליף בדקה ה-63 לאחר ששני השערים נכבשו (החלוץ קלאודיו קסרו כבש צמד) ורשם הופעת בכורה בעוד מאוויס צ'יבוטה לא נכלל בסגל ויחכה להזדמנות הבאה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי