אביטן: "צדק ואלטמן? מקווה שתהיה הודעה מסודרת בקרוב"

מאור בוזגלו, ניסו אביטן
מאור בוזגלו, ניסו אביטן | הפועל תל אביב

מאמן הפועל ת"א דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המחנה: "רוב השחקנים שרציתי יוצאים איתנו לפולין". בוזגלו: "מרגיש עד כמה המועדון הזה גדול, מקווה להישאר לטווח ארוך. רוצים לשחק התקפי ושיהיה קשה נגדנו"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב ערכה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים רגע לפני ההמראה למחנה האימונים בפולין, בהשתתפות המאמן ניסו אביטן ושחקן הרכש המרכזי של האדומים הקיץ, מאור בוזגלו. המאמן אישר את עזיבתו הצפויה של אדי גוטליב ודיבר על כך ששיר צדק מועמד כמו גם שחקנים אחרים, ושכרגע אין מה להודיע לגביו ולגבי עומרי אלטמן. מאור בוזגלו סיפר עד כמה הוא מרגיש "שהמועדון הזה גדול". עוד קודם לכן במועדון הודיעו על המשך חוזה החסות עם חברת "שלמה סיקסט", בסכום כמעט כפול מאשר בשנה שעברה. כמוכן, עמנואל בואטנג לא קיבל ויזה לפולין ולכן יישאר בארץ ויערוך אימונים אישיים. 


ניסו אביטן אמר על סגל הקבוצה: "אדי שחקן משמעותי אבל זה חלק מהכדורגל, אנחנו מסתכלים קדימה, יש כמה מועמדים ושיר צדק הוא אחד מהם, מקווה שתהיה הודעה מסודרת בקרוב. לגבי אלטמן זה אותו הדבר. לי חשוב ששחקנים שאנחנו רוצים לפתוח איתם את העונה – יהיו במחנה האימונים. השלמה של שחקן כזה או אחר יגיעו בהמשך, אולי למחנה ואולי אחרי המחנה. עמדנו ברוב המטרות. רוב השחקנים שרציתי יוצאים איתנו למחנה. הדברים מתבהרים"



על אוראל דגני: "אני אמרתי שאני מצפה שהשחקנים שיגיעו למחנה יישארו איתנו אבל באותה הנשימה דברים בכדורגל הם דינמיים. אנחנו נעשה את המאמץ כדי שדברים יסגרו והוא יודיע על הישארות ויהיה מחויב במאה אחוז, יש לו חוזה. יש לנו את מחנה האימונים כדי להתכונן ברמה המקצועית וגם ברמה הזו. בימים הקרובים התמונה תתבהר לגמרי. סימן השאלה לא פוגע בי כי יש לנו עוד למעלה מחודש להתכונן לליגה.



ניסו אביטן. מרוצה ממה שקורה (יוני אריאלי)

על עומרי אלטמן שעבר פציעה: "שחקני כדורגל עוברים פציעות, אנחנו עושים את הבדיקות שלנו לגבי כל שחקן. חלק מהחיים זה להיות תחת סיכונים. "ברור שיש קבוצות שמשלמות שכר גבוה יותר. הפועל תל אביב זה מועדון גדול, נקודה, אנחנו רוצים לחזור לצמרת, השחקנים מבינים את מה שאני רוצה מהם והם נענו לאתגר. האחריות היא על כולנו".
 

מאור בוזגלו הסביר למה הפועל ת"א: "בעניין הכלכלי, 20-30-40 אלף דולר, זה לא משהו שהיה חשוב מבחינתי. במקרה של ההחלטה, העיקרון גבר על הכסף, רציתי להגיע למועדון הזה בגלל הרצון העז של המועדון לראות אותי בקבוצה וזו זכות ענקית להיות כאן. לא נפגעתי ממכבי חיפה, כל אחד מסתכל על הצד שלו ובסוף צריך לקבל החלטות". על כך שכינו אותו כרודף בצע: "זה לא בשליטתי, אני רוצה לתת את כל כולי במגרש, אני מתרכז בעיקר במה שקורה על כר הדשא"



מועדון גדול: "אני מרגיש בשבועיים האלה כאן כמה המועדון הזה גדול, בכל רגע שאני דורך ברחוב אני מרגיש את זה. אני שמח לצאת למחנה אימונים בקבוצה לאחר שנתיים, ואני מצפה לזה. היה חשוב לי להיכנס למשפחה, לבית, משהו שהוא טווח ארוך, ומצאתי כאן בית, אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי במהלך הקריירה. בשורה התחתונה יבחנו אותי על מה שאני עושה על כר הדשא". בוזגלו נשאל על כך שהמועדון עבר פירוק לא מזמן ואמר: "זה לא הרתיע אותי, להפך, המוטיבציה שלי הייתה גדולה יותר, זה אתגר גדול ואני חושב שאם נעשה את הדברים נכון אז יהיה בסדר".



מאור בוזגלו מציג את נותנת החסות (הפועל תל אביב, רשמי)

סגנון המשחק: "אני חושב שקבוצה גדולה היא קבוצה שמתאימה את עצמה גם הגנתית וגם התקפית, אני חושב שהצוות המקצועי יצטרך לעשות את כל ההתאמות הנכונות כדי שיהיה קשה לשחק נגדנו מצד אחד אבל גם שנשחק כדורגל התקפי ותוסס בלי פחד". כשנשאל על ניסו אביטן אמר: "יש בינינו יחסים מעולים, מה שנאמר בין מאמן ושחקן לא יוצא החוצה לתקשורת. 

 

על המטרות: "אין לי ספק שלקראת העונה שבפתח הציפיות עולות, זה דבר טבעי ונצטרך להתמודד איתו, אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה. המטרות? לא חכם להגיד דברים בשלב זה. בתוך הקבוצה אין שחקן שלא רוצה להצליח, לשאוף גבוה ולהיאבק על תארים. זה יקום וייפול על הכימיה. לא מתבייש לדבר על פלייאוף עליון לפחות".
 

אור הזרקורים עליו: "זו זכות מאוד גדולה שמצפים שאוביל קבוצה גם כשאני פצוע. שחקן כדורגל אם אין עליו לחץ ואין דרישות, ככה חונכתי מתחילת הקריירה – שאיפה למצוינת. שום דבר לא בא בקלות והכל מצריך בעבודה קשה, מהרגע הראשון שהגעתי לכאן, אנחנו עובדים קשה מאוד. יש הרבה ילדים טובים, שחקנים טובים. אני כן יוסיף את "הרוע" והחוצפה לצעירים.  קבוצה לא מובלת על ידי שחקן אחד, זה שילוב של שחקנים טובים ואיכותיים וככל שיהיו לידי יותר טובים ואיכותיים זה יהיה טוב יותר".
 

 
באימון הבכורה בחודרוב (יוני אריאלי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי