"ברגע שאדי אמר 'לא' לב"ש, הבנו שאף אחד לא יעצור אותו"

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

בהפועל ת"א נפרדים מהבלם, שהמריא הבוקר במטרה לחתום על חוזה לארבע שנים באורנבורג: "אף אחד במועדון לא יופתע אם גוטליב יהיה חלק מסגל הנבחרת ביורו 2020". ירוויח 400 אלף יורו לעונה

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אדי גוטליב הנרגש המריא הבוקר (שני) לרוסיה במטרה להגשים את חלומו ולחתום על חוזה לארבע שנים באורנבורג, שפתחה בסוף השבוע האחרון את הליגה המקומית עם הפסד 2:1 בחוץ לרוסטוב. קבוצתו המיועדת של הבלם סיימה אשתקד במקום השביעי בטבלה – ההישג הטוב בתולדותיה – ולא הייתה רחוקה מהשגת הכרטיס לאירופה.

גוטליב בן ה-26, שצפוי לסיים את דרכו בהפועל תל אביב בתום ארבע שנים, ירוויח 400 אלף יורו לעונה והקבוצה ממתחם חודורוב תפוצה על ידי אורנבורג ב-350 אלף יורו בתמורה לבלם, שסירב במשך זמן רב להאריך את חוזהו.

בהפועל תל אביב כבר השלימו עם עזיבתו המסתמנת של הבלם ואחד משחקני הקבוצה סיפר לספורט1 על הנחישות שמאפיינת את גוטליב: "אדי הוא מסוג האנשים שמכשולים לא עומדים בדרכם. יש לו אופי חזק, אולי יותר חזק מכל שחקן אחר במועדון. לא היה לנו ספק שהוא יגיע לאן שירצה".


על סף הגשמת חלום. אדי גוטליב (מאור אלקסלסי)

גוטליב, שאינו נוהג לשוחח עם התקשורת, הבהיר בשיחות סגורות עם חבריו לקבוצה שהוא מכוון לסגל נבחרת רוסיה. "ברגע שאדי אמר 'לא' להפועל באר שבע, הבנו שהדלת לרוסיה נפתחה ואיש לא יעצור אותו. אף אחד בהפועל תל אביב לא יופתע אם גוטליב יהיה חלק מסגל הנבחרת ביורו 2020", ציין אותו שחקן.

אורנבורג תהיה התחנה השלישית בקריירה של גוטליב, שהחל את דרכו במדי הפועל עכו ובתום ארבע שנים הוא הצטרף להפועל תל אביב. היכולת של הבלם במתחם חודורוב הייתה יציבה לאורך כל שנותיו במועדון, אולם יחסיו עם הקהל האדום היו מורכבים ושמועות לגבי עתידו צצו לעיתים תכופות.


היחסים עם הקהל ידעו עליות ומורדות (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי