אביטן רוצה חלוץ, ב"ש הודיעה שתצרף את דגני אם אלחמיד יעזוב

אוראל דגני, ניסו אביטן
אוראל דגני, ניסו אביטן | יוני אריאלי

עתידו של קפטן האדומים תלוי בסלטיק. במועדון אמרו: ההחלטה בידו. אביטן רוצה לצרף שחקן זר להתרשמות במחנה. בקבוצה מאמינים שלאחר שסיים את השיקום, דמארי ישתלט על המקום בהרכב. הקבוצה ביקרה בגטו ורשה

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב פתחה אתמול את מחנה האימונים בפולין ברגל ימין כשניצחה 1:3 את חרוברי גלוגוב. המאמן ניסו אביטן אמר מראש שהמשחק הוא חיבור ותיאום ראשון בין שחקני הסגל שנשארו מהעונה שעברה לבין שחקני הרכש החדשים, ובראשם מאור בוזגלו ועומרי אלטמן. יחד עם אור אינברום, יואב ג'ראפי ועומר דמארי, הם סומנו כמנהיגי הקבוצה לקראת העונה הקרובה.


בסיום המשחק אתמול שיבח המאמן את השחקנים על כך שמחקו את הפיגור המוקדם והשיגו מהפך. אביטן ציין לטובה את האימונים הקשים שהשחקנים עוברים כדי להתחבר ולהגיע מוכנים לפתיחת גביע הטוטו, וביום שישי כשתפגוש הקבוצה את הפועל רעננה השוהה גם היא במחנה אימונים בפולין – הקצב אפילו יעלה.


המאמן ביקש מראשי הקבוצה להנחית חלוץ זר ראשון לפולין במטרה לבחון אותו, והבהיר כי כל שחקן זר יגיע להתרשמות קצרה. אביטן הבהיר כי צירוף שחקן התקפה נוסף נמצא בעדיפות הראשונה של הקבוצה כל עוד אין התקדמות בנוגע לחלוץ הניגרי מייקל אולהה שהגעתו מתעכבת, ובמועדון רצו שיצטרף לפני חודש ינואר. בינתיים, החלוץ עומר דמארי סיים את תהליך השיקום ונמצא בקצב אימונים רגיל לחלוטין. בהפועל מקווים שיוכל להיות שחקן הרכב למן תחילת העונה.



הפועל תל אביב החדשה. מחכים לחלוץ שישלים את הפאזל (הפועל ת"א, רשמי)


גורם בהפועל באר שבע שוחח עם הנהלת הפועל תל אביב והבהיר כי הקבצה מתכוונת להפעיל את סעיף השחרור של הבלם אוראל דגני בימים הקרובים אם הבלם חאתם עבד אלחמיד יעבור לסלטיק. האדומים טוענים כי ההחלטה הסופית תהיה של הבלם עצמו שצריך להחליט אם להישאר בקבוצה ולפתוח דף חדש או לעזוב. בנוסף, בקבוצה מחכים להתפתחויות בין שיר צדק להפועל באר שבע כדי לצרפו. כרגע קיימים פערים בין השחקן וקבוצתו הנוכחית בנוגע לגובה הפיצוי שיקבל עם עזיבתו. כפי שפרסמנו, בקבוצה הביעו אופטימיות שהבלם יצטרף.


סיור משמעותי. אנשי הפועל תל אביב בגטו ורשה (הפועל תל אביב, רשמי)
סיור משמעותי. אנשי הפועל תל אביב בגטו ורשה (הפועל תל אביב, רשמי)


במהלך מחנה האימונים של בפולין יצאו הבעלים, הנהלת המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים לסיור בגטו ורשה, שבו ביקרו בחומות הגטו, רחוב ואליצוב, ושמעו על סיפורו של מרד גטו ורשה בהובלת תנועות הנוער. את הסיור העביר אורי מייזלמן, מדריך מסעות לפולין ואוהד הקבוצה.

המאמן ניסו אביטן אמר: "אני חושב שזה היה יום מאוד משמעותי, שהתפקיד שלנו כיהודים וישראלים הוא ללמוד ולזכור ולהעביר את זה הלאה לדורות הבאים. זה מלמד אותנו על כמה רוע יש בעולם ואיזה אנשים טובים אנחנו צריכים להיות בכדי שזוועות כאלו לא יחזרו".

הבעלים בועז תושב הוסיף: "אני רוצה להודות לאורי על הסיור המרגש שהעביר לאנשי המועדון. אנחנו תמיד אומרים שהפועל תל אביב זה מועדון שהוא הרבה יותר מכדורגל וגם מיישמים זאת. לטעמי, זה היה החלק החשוב ביותר במחנה האימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי