כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1: אליאל פרץ חתם לשנתיים בחדרה

אליאל פרץ
אליאל פרץ | אריאל שלום

מכבי ת"א מכרה מחצית מכרטיסו של הקשר עבור כ-400 אלף שקל, ויצטרף למחנה האימונים בבולגריה. הקבוצה ניצחה במשחק האימון קבוצה מהליגה השלישית בבולגריה. אלי גוטמן יסייע בהחתמת שחקנים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה החתימה הערב את אליאל פרץ לשנתיים וזאת לאחר שהגיעה לסיכום עם מכבי תל אביב על רכישת מחצית מכרטיס השחקן שלו בתמורה ל-400 אלף שקלים. הקשר ששיחק אשתקד בחדרה, יצטרף מחר לחבריו במחנה האימונים בבולגריה.

היועץ המקצועי אורן גולן: "אנחנו שמחים מאוד שאליאל ממשיך איתנו. רצינו אותו מאוד, ואנו מודים גם למכבי תל אביב שממשיכה בשיתוף הפעולה הפורה איתנו. אני בטוח שאליאל יוסיף לנו המון עוצמה ואיכות ולאט לאט אנו משלימים את הסגל ובונים קבוצה טובה ומוכשרת".


נשאר בחדרה. אליאל פרץ (הפועל חדרה, האתר הרשמי)

מי שפועל לאחרונה לעזרה בנושא זה הוא מאמן נבחרת ישראל לשעבר אלי גוטמן. לספורט1 נודע כי מכבי חיפה הבטיחה לאחרונה למאמן הלאומי לשעבר כי חדרה תקבל אופציית ראשונים על המגן יהב גורפינקל והקשר מוחמד אבו פאני, אם חיפה תחליט לשחררם. עוד הודו בחדרה כי נעשו פניות כאלה גם לגבי שחקנים אחרים. "ראשית, זה לא סוד שאלי גוטמן רוצה לעזור לבנו. ושנית, במועדון מבינים כי בניגוד לקיץ שעבר כעת קבוצות אחרות בישראל נלחמות על שאילת שחקנים וחדרה כמועדון לא נבחנת כאופציה ראשונה", אמר גורם במועדון.


גוטמן. מסייע לבנו (ערן לוף)

מאוחר יותר קיימה חדרה משחק ראשון במחנה אימונים בו ניצחה הערב 0:4 את בגדן המקומית מהליגה השלישית בארצה. יגיל אוחנה כבש את הראשון לחדרה במחצית הראשונה ובמחצית השנייה היה זה יונתן לוי שכבש צמד שערים. את השער האחרון כבש החלוץ יניב מזרחי. הבלם הנבחן עלי ססאיי, ששיחק בעונה האחרונה בליגה היוונית השנייה שיחק ב-45 הדקות האחרונות. בהרכב הפועל חדרה שיחקו – אוסטין אג'ידה, שגיב סולומון, חגי גולדנברג, וויסאם רבאח, אביב סלומון, מנשה זלקה, איילון אלימלך, עומרי שקל, יגיל אוחנה, שגיא דרור, לוסיו.

הקפטן מנשה זלקה: "טוב לנצח, גם אם זה במשחק אימון וגם אם היריבה לא חזקה מאוד. העיקר שאנחנו מרגישים את החיבור, את כל השערים כבשו שחקנים חדשים וזה מעיד על משהו. אנחנו עובדים קשה במחנה, ולאט לאט הפאזל מושלם. ברור שחסרים לנו עוד שחקנים, אבל זה גם יגיע. בינתיים מאוד אהבתי את מה שהיה על המגרש, ואני משוכנע שרק נלך ונשתפר עם הזמן". ביום שישי (18:00) תשחק חדרה מול בני סכנין במשחק האימון השני במחנה בבולגריה.

בינתיים, הידיעה שפורסמה אתמול בספורט1 לפיה אוהדים רבים הביעו את זעמם כנגד ראשי המועדון על כך שלא מעט שחקני בית נותרו מחוץ למחנה האימונים לטובת נבחנים, הביאה למחשבה מחדש בחדרה. לא מן הנמנע כי אסי גומה, אחד הסמלים של השנים האחרונות, יישאר בסגל למרות שלא טס למחנה האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי