צמד ללאלה תוך שתי דקות, 1:3 להפועל חיפה על יריבה רומנית

מהראן לאלה
מהראן לאלה | מאור אלקסלסי

החלוץ ששב לאחר שנתיים של השעיה עלה מהספסל ומצא את הרשת פעמיים ב-1:3 על לוריה ביזאו מהליגה השנייה, עדן בן בסט היה הראשון למצוא את הרשת. גבריאל תמאש פתח בהרכב: "רוצים שהוא יישאר"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הגיעה אתמול (שלישי) לרומניה לטובת מחנה האימונים לעונה וכבר הערב, תוך 24 שעות, עלתה על כר הדשא וניצחה 1:3 את לוריה ביזאו מהליגה הרומנית השנייה, משחק בו פתח בהרכב גם הבלם גבריאל תמאש שהצטרף לחבריו באיחור. בקבוצה מרוצים מהיכולת שמגלים השחקנים ביחס לנקודת הזמן הזו, כאשר עוד בישראל ניצחה הקבוצה בשני משחקי אימון שקיימה – נגד הפועל רעננה ונגד הפועל עכו. 

במשחק הערב ברומניה, היה זה עדן בן בסט שבדקה ה-30 העלה את האדומים ליתרון מבישול של ורמוט והרומנים השוו בדקה ה-51. החלוץ הוותיק מהראן לאלה, שנכנס כמחליף, כבש צמד שערים בדקות 77 ו-79 מבישולים של אופק פישלר וגיא חדידה. כידוע, לאלה לא שיחק שנתיים בגלל השעיה, אולם הוא מרשים את הצוות המקצועי באימונים עד כה ואם ימשיך להרשים גם בימים הבאים, ינסו במועדון להחתימו לעונה. חיים סילבס שיתף במחצית השנייה את כל שחקני הסגל למעט לירן סרדל שנעדר מהמשחק בשל חום גבוה.

בסיום אמר סילבס: "זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל הופענו בצורה תחרותית וטובה במיוחד לנוכח היממה העמוסה שעברה אלינו, וכמובן תמיד טוב לפתוח מחנה אימונים עם ניצחון". הבעלים יואב כץ הוסיף: "בסך הכל נהניתי מהקבוצה מהרצון שהשחקנים הפגינו ומהשילוב בין צעירים לותיקים במחצית השנייה, כמובן שיש לנו עוד הרבה מה לשפר". 


לאלה. צמד שאולי מקרב אותו לחוזה במועדון (מאור אלקסלסי)

הרכב הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, בן והבה, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, גל אראל, גילי ורמוט, עדן בן בסט ואלמוג בוזגלו.

כאמור לעיל בהרכב היה גם תמאש, שבכרמל נרגעו לאחר שהופיע במחנה פי שהבטיח לבעלים יואב כץ, וזאת על אף שפורסם בכלי התקשורת ברומניה כי השחקן מנהל מו"מ מתקדם עם אסטרה ג'ורג'יו. הבלם ממתין להגעתו של יואב כץ מארה"ב, אז ידונו השניים בעתידו. גורם במועדון גילה אופטימיות לגבי המשך דרכו של הבלם: "כץ יידע להסתדר איתו".

עוד לפני היציאה לרומניה, הבהיר כץ כי אם קבוצה מעוניינת בבלם, היא תצטרך קודם כל לפנות להפועל חיפה וכן תידרש לשלם עבורו. "אנחנו רוצים שהוא יישאר אצלנו, אבל אם יש הצעות אחרות אז נבדוק בהתאם", אמר כץ.


יואב כץ. "יידע להסתדר עם תמאש" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי