סופית: תמאש חתם על חוזה חדש ויישאר בהפועל חיפה

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הבלם נפגש עם הבעלים יואב כץ והמאמן חיים סילבס והצדדים הגיעו לסיכום על הישארותו בקבוצה בעונה הקרובה. וגם: חוסר שביעות רצון מהיכולת במשחק ההכנה הראשון ברומניה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בשורה טובה להפועל חיפה: לאחר ימים ארוכים של חששות שהבלם הרומני גבריאל תמאש יעזוב את המועדון, בפגישה משולשת שנערכה במחנה האימונים בין הבעלים יואב כץ, המאמן חיים סילבס והשחקן, הושגה הסכמה והרומני חתם על חוזה חדש בהפועל חיפה לעונה הקרובה.

כץ, שהגיע אתמול למחנה האימונים, היה משוכנע לכל האורך הדרך שיצליח לשכנע את הבלם להתרצות ולהישאר במועדון, מה שאכן קרה הבוקר. עם זאת, בסוף השבוע היו לא מעט מחלוקות בין הרומני, שביקש לאחרונה לעזוב את הקבוצה, לבין ראשי המועדון ולכן כץ אפשר לבלם מספר ימי חופשה לרגיעה. 

כידוע, הפועל חיפה פתחה אתמול (רביעי) את מחנה האימונים ברומניה בניצחון 1:3 על לוריה ביזאו מהליגה המקומית השנייה. למרות התוצאה בצוות המקצועי לא הביעו שביעות רצון מהיכולת, אך תירצו זאת בטיסה המייגעת לרומניה ובהגעה הלא פשוטה למחנה.


תמאש וכץ הבוקר במחנה האימונים. הבלם חתם על חוזה חדש (הפועל חיפה)

החלוץ הוותיק מהראן לאלה ממשיך להפתיע בכושרו הטוב גם לאחר שנתיים ללא משחק והצטיין עם צמד. המגן לירן סרדל, שסבל מחום גבוה, לא שותף במשחק אך צפוי לקבל הזדמנות בשאר המשחקים של המחנה. משחק האימון הבא של הקבוצה יהיה ביום שבת, נגד סי אס מיובאני.

מעבר לשיחה עם הבלם הרומני, כץ מתכנן כהרגלו בשנים האחרונות גם תוכנית חינוכית במחנה ושחקני חיפה צפויים לבקר בפרלמנט המקומי.

לאלה. הפתיע בכושרו הטוב (מאור אלקסלסי)
לאלה. הפתיע בכושרו הטוב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי