צפו בתקציר: סבג כבש, הפועל באר שבע גברה 0:1 על לאצ'י

נאור סבג
נאור סבג | דני מרון

החבורה של בכר אמנם שלטה מול האלבנים, אבל הייתה רחוקה מלהציג יכולת משכנעת. קשר הרכש קבע 1:2 בסיכום המשחקים בדקה ה-69 מבישול של מרין, ויטור, שמיר והאסלביינק החמיצו מקרוב. קאיירט הקזחית מחכה בשלב הבא

(גודל טקסט)
בהפועל באר שבע התעסקו לאורך היום בעיקר בענייני שחקנים כמו מעברו של אריאל הרוש לספרטה רוטרדם, שחרור של אריק סאבו ומכירת חאתם עאבד אלחמיד לסלטיק, ובהחלט יכול להיות שזה ישב לקבוצה בראש. 10,980 צופים הגיעו ל"טוטו טרנר" למשחק הבית הראשון של העונה, אבל השחקנים התקשו מול לאצ'י האלבנית ולמזלם רק שער מאוחר של האס החדש, נאור סבג, הכריע את ההתמודדות – 0:1 בדרך למפגש מול קאיירט הקזחית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.


אחרי 1:1 בשבוע שעבר באלבניה, אז היה זה גל לוי שהשיג שוויון מאוחר ושער חוץ יקר, גם היום לאדומים מבירת הנגב ממש לא היו חיים קלים. בכר העלה לראשונה את רמזי ספורי שהחמיץ את המפגש בשבוע שעבר וגם חוסה אנחל קאריו זכה לקבל את המקום בחוד על חשבון בן שהר, אבל המארחת התקשתה וגם כשהגיעה להזדמנויות קורצות, היו אלה נגיחות של ויטור ושמיר אחרי הגבהות מהאגפים.


בסופו של דבר, אחרי שבכר הודה בטעותו, כנראה, והעלה מהספסל את בן שהר, הגיע שער הניצחון: ג'ימי מרין העביר כדור רוחב, נאור סבג שם את הרגל ובדקה ה-69 קבע 0:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום. האסלביינק עוד יכול היה להכפיל את היתרון מספר דקת לאחר מכן, אולם במצב של אחד על אחד בעט מחוץ למסגרת. בשבוע הבא באר שבע כבר תארח את הקזחים (החל מ-20:15, ישיר בספורט2) וב-1.8, בעוד שבועיים, תתארח בקזחסטן אצל קאיירט.



בכורה בטוטו טרנר הסתיימה םע בישול. ג'ימי מרין (דני מרון)


הרכבים

הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, ג'ימי מרין, עדן שמיר, נאור סבג, רמזי ספורי (ניב זריהן, 74), נייג'ל האסלביינק (מרואן קבהא, 85), חוסה אנחל קאריו (בן שהר, 59).


לאצ'י: גנטיאן סלמאני, אלכסנדר איגנייטוביץ', דויד דומגיוני, אגלנטין גיוני, עבדורמן פנגאי (רודולף טורקאי, 86), ארדיט דליו, יוליאן שהו, רדון ג'יג'ה, רגי לושקיה, טקו (אלבי ברישה, 75), קיריאן אנוואבואזה.


מהלך משחק
דקה 9: מתפרצת קטלנית של לאצ'י מאגף שמאל סידרה לג'יגה הזדמנות נהדרת, אך האחרון לא הגיע בזמן ובעט כדור חלש ששטקוס ירד וקלט היטב.



שטקוס. היה עירני וקלט (דני מרון)


דקה 10: הפעם ב"ש הייתה קרובה לשער יתרון. כדור קרן מימין נחת על ראשו של ויטור, שנגח לפינה הרחוקה ופספס את המסגרת במעט.



דקה 25: רמזי ספורי, בהופעת הבכורה בב"ש לאחר שהחמיץ את המפגש הקודם, ניסה להפתיע מכ-20 מטרים, סלמאני היה במקום.



ספורי. הבולט בשחקני ב"ש עד כה (דני מרון)



דקה 35: ב"ש משתלטת על המשחק וחילופי מסירות בין ביטון למרין הסתימיו בבעיטה של הקוסטה ריקני, אבל הכדור לא סיכן את השוער האורח.



דקה 37: הזדמנות ענקית לבאר שבע. האסלביינק הגביה משמאל, עדן שמיר עלה נהדר ונגח סנטימטרים ליד קורת השער.


דקה 58: בן שהר עלה מהספסל במקומו של קאריו, שכמעט שלא השפיע על המשחק.



קאריו. בכורה פושרת בטרנר (דני מרון)


דקה 69, 0:1 להפועל באר שבע! אחרי דקות ארוכות של שליטה מוחלטת וכמעט ללא מצבים, המארחת ביתרון שמקרב אותה לשלב הבא. ביטון בכדור בין שניים מצא את מרין, הקשר העביר רוחב מאגף ימין ונאור סבג בעט בנגיעה ומצא את הרשת.



סבג. זכה להקפיץ את טרנר במשחקו הראשון בביתו החדש (דני מרון)


דקה 76: החמצת ענק של האסלביינק. ביטון בכדור ארוך על חצי מגרש סידר לחלוץ הזדמנות לבד מול השוער, אך הכדור שבעט חמק ליד המסגרת ויצא החוצה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי