בהפועל ת"א טוענים: "בכלל לא בטוח שבאר שבע רוצה את דגני"

אוראל דגני
אוראל דגני | יוני אריאלי

במועדון הבהירו כי עדיין לא נעשתה פנייה בנוגע להפעלת סעיף השחרור של הבלם: "יש לו חוזה כאן, אולי הגבוה ביותר". אינברום ודמארי זכו למחמאות, האדומים מקווים להשלים את מעברו של שיר צדק בשבוע הבא

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב, השוהה במחנה אימונים בפולין, תקיים היום (שישי) בצהריים משחק אימון נגד הפועל רעננה, משחק בו ימשיך המאמן ניסו אביטן לגבש ולבחון את הסגל הרחב ואת שיטת המשחק החדשה אותה הוא מקנה לשחקניו. למחנה האימונים הצטרף אתמול הקשר הגנאי עמנואל בואטנג, שהשיג אשרת כניסה לפולין דרך גרמניה. בצוות המקצועי ציינו לטובה את היכולת באימונים של אור אינברום ועומר דמארי. החלוץ שחר הירש פצוע ולא ישותף נגד רעננה.

הנושא המדובר בקבוצה הוא עדיין עניין הבלם אוראל דגני, אשר עשוי לקבל הצעה מהפועל באר שבע ולהפעיל את סעיף העזיבה שלו תמורת 400 אלף דולר. בהפועל תל אביב הבהירו היום: "נכון לעכשיו לא הייתה פנייה אלינו מהפועל באר שבע, וככל הידוע הם לא החליטו בכלל אם הם רוצים את דגני. לאוראל חוזה בהפועל תל אביב, אולי הגבוה ביותר במועדון, ולא התקיים דיון מולו בנושא השכר. אם באר שבע רוצים את דגני הם בוודאי יפנו אליו, ואז נראה איך המהלך מתקדם. דגני מתאמן טוב והתפתחויות כאלו הם דינמיות והכול יכול להיות. אנחנו מאמינים שהוא ימשיך בהתאם לחוזהו בהפועל תל אביב".

במקביל, בקבוצה מאמינים כי נושא העברתו של הבלם שיר צדק מהפועל באר שבע תושלם בתחילת השבוע הבא, והחולצה מס' 6 ממתינה לו במתחם חודורוב. בעלי המועדון האחיים איציק ושרון ניסנוב ומאיר תושב, השוהים בפולין, ישובו הערב לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי