גבריאל תמאש יצר קשר עם מנכ"ל הפועל חיפה

גבריאל תמאש, חיים סילבס
גבריאל תמאש, חיים סילבס | מאור אלקסלסי

הסוף לסאגה: לאחר דאגה גדולה סביב היעלמותו של הבלם הרומני שענד את סרט הקפטן בניצחון על מיובני, השחקן בן ה-35 שוחח עם אורן שטרלינג ושם קץ לשמועות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הלם בהפועל חיפה: הבלם הרומני גבריאל תמאש לא הגיע לאימון הבוקר (ראשון) במחנה האימונים. ובמהלך היום ניסו אנשי המועדון ליצור קשר עם תמאש ואף יואב כץ חזר במהרה למתחם מחנה האימונים של הקבוצה והחל ליצור קשר עם ראשי המועדון. אך בשעות הערב גבריאל תמאש יצר קשר עם מנכ"ל הפועל חיפה אורן שטרלינג ושם קץ לשמועות על היעלמותו במהלך היום.


שחקני הפועל חיפה זכו אתמול לערב חופשי ותמאש יצא עם חלק מחבריו לבלות בעיר, אלא שבעוד חבריו חזרו למתחם המחנה והופיעו לאימון הבוקר, הבלם הרומני לא שב ובמועדון הופתעו מכך וציפו לראותו באימון הבוקר, אולם זה לא קרה.


תמאש. במועדון לא מצליחים ליצור איתו קשר (מאור אלקסלסי)


עוד לפני אירועי תמאש שהבוקר שוב עלו, בקבוצה סיפרו על שביעות רצון לאחר שאתמול רשמו ניצחון נוסף במחנה, 0:2 על מיובני מהליגה השנייה ברומניה. המגן אלי בלילתי נעדר מהמשחק בגלל פציעה והיות ומדובר במגן השמאלי היחיד בסגל, המאמן חיים סילבס נאלץ לאלתר כששיבץ את ניסו קפילוטו בעמדה. על אף המחמאות להן זכה קפילוטו, בקבוצה רוצים להתחזק במגן שמאלי ובקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרתו של סאן מנחם.


אגב, במשחק אתמול מי שענד אתמול את סרט הקפטן היה תמאש, כמחווה מצד המועדון לכבוד כך שהמחנה מתקיים במולדתו, וגם בשל האירועים האחרונים עד לחתימתו על חוזה חדש. "גבי היה ראוי למחווה הזו והיה כיף לראות אותו מתרגש מזה", עוד אמרו הבוקר במועדון לפני היעלמותו. כידוע, קפטן המועדון הקבוע הוא עדן בן בסט והקפטנים המשניים לסירוגין הם דור מלול וגילי ורמוט.


במועדון ממתינים לעדכונים לגבי הגעתו של החלוץ אמרי וולשמן שצפוי להגיע בתחילת אוגוסט לאחר שיסיים את חוזהו בקבוצה הקנדית פורג' ואילו בחיפה ממשיכים ללחוץ על השחקן בכדי לזרז את הגעתו. כפי שפרסמנו אתמול, בינתיים הבעלים יואב כץ ייפגש בימים הקרובים עם החלוץ הוותיק מהראן לאלה וינסה להחתימו על חוזה לעונה הקרובה. 



וולשמן. בקבוצה רוצים לזרז את הגעתו (הפועל חיפה, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי