דיווח ברומניה: גבריאל תמאש נפגש עם נציגי אסטרה ג'יורג'יו

גבריאל תמאש, יואב כץ
גבריאל תמאש, יואב כץ | הפועל חיפה, רשמי

בהפועל חיפה עדיין מחכים להחלטתו של כץ לגבי הבלם, שמעוניין לעזוב את הקבוצה. במועדון נמסר: "זה חייב להיגמר בפרידה". קיים סיכוי גבוה כי ידרוש מהרומני פיצוי תמורת עזיבה. מחמאות ללאלה לאחר משחק האימון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)
"ההחלטה כבר צריכה להתקבל וזה חייב להיגמר בפרידה", זאת התחושה בקרב רוב אנשי הפועל חיפה בסאגת הבלם הרומני גבריאל תמאש, שנעלם לפני יומיים וביצע לכאורה עבירת משמעת כאשר עזב את המלון ולא הגיע לשני אימונים.


אתמול (שני) התייצב הבלם והסוכנת שלו לפגישה אצל הבעלים והרומני ביקש הרומני לעזוב את הקבוצה באופן מידי. במהלך שעות הערב התייעץ הבעלים עם אנשי הצוות המקצועי והניהולי בסוגיה וצפוי לקבל החלטה עד החזרה של הקבוצה ממחנה האימונים ביום רביעי.

בנוסף לכך, הבוקר פורסם בעיתון הרומני GSP כי באותו הלילה שהשחקן נעלם, הוא נפגש הבלם בצוותא עם הסוכנת שלו, אנה מריה, עם ראשי המועדון אסטרה ג'יורג'יו. נשיא המועדון הרומני כבר התראיין בשבוע שעבר ואף אישר כי קבוצתו נמצאת במשא ומתן מתקדם עם תמאש והיה שיחתום בקבוצה. בחיפה גיחכו סביב הפרסום וטענו כי לתמאש יש חוזה בחיפה ואם קבוצה זו או אחרת מעוניינת בו, ראשית היא תצטרך לפנות לחיפה.


בעקבות כך, המאמן חיים סילבס והצוות המקצועי רוצים במקביל להביא בלם משמעותי במקומו של תמאש, אם אכן ישוחרר מהקבוצה וזאת לאחר שהתרשם המאמן כי שיטת שלושת הבלמים היא השיטה המשתלמת עבור חיפה.



רוצה לצרף עוד בלם אם גבריאל תמאש יעזוב. חיים סילבס (bola studio)


אחד השמות שעלו הוא הבלם שיר צדק שעשוי להצטרף ללא תמורה הפועל באר שבע, מועמד נוסף הוא מתן בלטקסה ממכבי תל אביב שיכול לשחק גם כבלם וגם כמגן שמאלי, דבר שיכול לתרום להגעתו לכרמל.


אגב קיימת סבירות גבוהה שכץ יבקש מתמאש פיצוי תמורת עזיבה כאשר אחת החשדות שעלתה כי הבלם מחזיק בהצעה משודרגת ולכן נחוש בדעתו שלא להמשיך בחיפה. גם בקרב השחקנים הדעות חלוקות וחלק גדול מהם טוען שהסאגה מפריעה בהכנות הקבוצה.


גם סילבס עצמו הודה אתמול בסיום התיקו 3:3 במשחק האימון מול ראפיד בוקרשט כי הייתה השפעה לכך ביכולת הקבוצה במיוחד במחצית הראשונה, כאשר פיגרה בתוצאה 2:0. שחקני החלק ההתקפי זכו לפרגון וביניהם החלוץ עידן שמש ומהראן לאלה שהציגו יכולת טובה.



ממשיך לגרוף מחמאות. מהארן לאלה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי