אור אינברום ייעדר ממשחקיה הקרובים של הפועל תל אביב

אור אינברום
אור אינברום | הפועל תל אביב

הקשר לא יוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו באדום בגביע הטוטו נגד הפועל רעננה עקב פגיעה בצלעות, יחמיץ גם את המשחק נגד אשדוד באמצע השבוע. ברשצקי צפוי להישאר בקבוצה העונה וגם עשוי לפתוח בהרכב במשחק הקרוב

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב שבה אתמול (חמישי) לפנות בוקר ממחנה האימונים בפולין וכבר מחר תפתח באופן רשמי את עידן המאמן ניסו אביטן, במפגש גביע הטוטו באצטדיון המושבה נגד הפועל רעננה – אותה פגשה לפני שבוע בפולין במשחק הכנה שהסתיים ב-0:0.

אביטן הבהיר לשחקנים כי משימת גביע הטוטו היא חשובה, גם לאור כך שהמשכיות ממחנה האימונים בפולין ותוצאות טובות יובילו לפתיחת מוצלחת גם בליגה. כידוע, מלבד רעננה עם הפועל ת"א בבית גם סקציה נס ציונה, מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים ומי שתסיים במקום הראשון בתום סיבוב משחקים אחד תעפיל לחצי גמר גביע הטוטו, בעוד האחרות ישחקו במשחקי הדירוג.

הסגל של אביטן רחב וכבר לאחר המשחק נגד רעננה והמשחק באמצע השבוע נגד אשדוד יתקבלו החלטות וימסרו הודעות לשחקנים שיהיו רשאים לעזוב בהשאלה או במכירה. מהמשחק ייעדר קשר הרכש אור אינברום, שנפגע בצלעות במחנה בפולין ולא ישותף גם נגד אשדוד. לעומת זאת, אביטן וצוותו מרוצים מהתאוששות של החלוץ עומר דמארי וממוטי ברשצקי ששב מהשאלה בנתניה ולאור יכולתו במחנה האימונים צפוי להישאר בסגל העונה.


ברשצקי. העונה הוא צפוי ללבוש אדום (מאור אלקסלסי)

נכון לבוקר שישי, בלם הפועל באר שבע שיר צדק לא הצליח להשתחרר מהפועל באר שבע ובמקביל לא עודכנו במועדון על הצעות שקיבל אוראל דגני, שצפוי לפתוח בהרכב כרגיל.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, עידן כהן, אוראל דגני רז שלמה, מרווין פירסמן, ניר לקס, קלאודמיר פריירה, מוטי ברשצקי (עמנואל בואטנג), מאור בוזגלו, עומרי אלטמן, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי