ג'ונתן סיסה חתם בחדרה, בסכנין זועמים: "נפנה ליועץ משפטי"

ג'ונתן סיסה
ג'ונתן סיסה | הפועל חדרה

הבלם, שעל הגעתו לקבוצה של אורי גוטמן פורסם לראשונה בספורט1, הצטרף לשלוש שנים. בקבוצה מהמגזר בה נבחן הופתעו מהמהלך: "שיבשו את המשא ומתן בינינו". בחדרה הגיבו: "הסוכן פנה אלינו, פעלנו בהגינות"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חזרה רק אתמול לפנות בוקר ממחנה האימונים בבולגריה וכבר מחר (ראשון, 19:30) תערוך את המשחק הראשון של העונה במסגרת גביע הטוטו, בבית נגד הפועל קריית שמונה.

מי שלא יהיה חלק מהמשחק, אבל בהחלט צפוי להוביל את ההגנה של חדרה העונה, הוא הבלם ג'ונתן סיסה, שעל סיכומו בקבוצה פרסמנו לראשונה בספורט1. כידוע, השחקן נבחן בשבוע שעבר בבני סכנין ובמשחק האימון בין הקבוצות הצליח להרשים את המאמן אורי גוטמן, שבתגובה ביקש ממנו להגיע להיבחן בקבוצתו. אחרי שטיוטות חוזה בין הצדדים הוחלפו, הוא חתם לשלוש שנים ובשבוע הבא יצטרף לאימונים, לאחר שינחת בישראל ביום ראשון בערב.

סיסה, בן 22, השייך למונאקו הצרפתית ושיחק בקבוצת המילואים של המועדון, מתנשא לגובה של 1.92 מטר והיה מבוקש בעוד מספר קבוצות מהליגה השנייה בצרפת,. על מנת להשלים את העסקה יצא לפריז הבוקר סוכן השחקנים שחר גרינברג, שייצג את חדרה במו"מ. מחדרה גם סיפרו כי משפחתו של הבלם לא הסכימה לחתום על החוזה עד שיפגשו נציג של המועדון בפריז ויתרשמו מקרוב, לשם כך המריא גרינברג כאמור.

היועץ המקצועי של חדרה, אורן גולן אמר על החתמת סיסה: "אני מאוד מרוצה מההחתמה הזו. סיסה הרשים מאוד את המאמן אורי גוטמן, וזו הייתה עיסקה מאוד מורכבת. אנו מודים לשחר גרינברג שעזר לנו רבות, ועכשיו הבמה כולה של השחקנים. בנינו סגל טוב מאוד, אני משוכנע שתהיה לנו קבוצה לא פחות טובה מהשנה שעברה".

בסכנין הופתעו מהמלך של החתמת סיסה והודציאו הודעה רשמית זועמת בה נאמר: "ג'ונתן סיסה ליווה את בני סכנין במחנה האימונים שלה בבולגריה. עם סיום המחנה השחקן אמור היה לחזור למדינתו ולמחרת לטוס לישראל ולהגיע לסכנין, אך אנשי סכנין נדהמו לגלות שהשחקן לא חזר לביתו והוא כבר שלושה ימים מתאמן עם חדרה בבולגריה. מסתבר שכבר מיום משחק האימון בינה לבין בני סכנין החליטו אנשי חדרה והמאמן שלהם לשבש את הקשר בין השחקן לבין בני סכנין וכל פעם היה סוכנו של השחקן מקפיץ את דרישותיו עד שנוצרה סיטואצית התמחרות אשר במהלכה הצליחה חדרה לשבש באופן מוחלט את המשא ומתן בינו לבין סכנין ולבסוף לצרף אותו אל שורותיה. סכנין תפנה ליועץ משפטי בנידון".

בחדרה הגיבו לטענות סכנין: "ג'ונתן סיסה הוצע להפועל חדרה והקבוצה בתחילה סירבה לבחון אותו. בשלב מאוחר יותר, לאחר שהשחקן פגש את חדרה עם סכנין במשחק אימון, סוכנו שוב פנה אלינו ואמר כי הבלם מעוניין לשחק בחדרה בליגת העל. בשלב זה המאמן נתן אור ירוק לצרפו לאימונים, ומכאן הכל היסטוריה. הפועל חדרה פועלת בהוגנות ולא מנהלת מו"מ עם שחקנים תחת חוזה".

בינתיים, המגן שגיב סולומון בן ה-24 חתם בהפועל חדרה באמצעות סוכנו אורן יחזקאל. סולומון, ששיחק אשתקד ברמת השרון, הרשים במחנה האימונים של חדרה בבולגריה ואמור להיכלל בסגל למשחק גביע הטוטו מול קרית שמונה.

מי שעוד צפוי להיכלל בסגל ואף לפתוח בינתיים במרכז ההגנה הוא מנשה זלקה. בימים אלה חדרה עדיין חסרה מגן שמאלי, כשגם המגן הימני הראשון, דיא לבאבידי, עדיין משתקם מהפציעה מסיום העונה שעברה וטרם ידוע מתי יחזור למגרשים. לכן, שגיב סולומון שהגיע מעירוני רמת השרון יפתח כמגן ימני ואילו אשרף רבאח שהגיע מאחי נצרת יפתח כמגן שמאלי.

בקישור, גוטמן צפוי לעלות עם הצעיר איילון אלימלך ששיחק בעונה שעברה בהפועל אום אל פאחם לצדם של שחקני ההתקפה אליאל פרץ, דידייה קוגבנייה שיערוך בכורה מחודשת בישראל ולוסיו. "עבדנו קשה בקיץ הזה ועכשיו אנחנו רוצים לראות את התוצאות", אמרו בחדרה.

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, שגיב סולומון, חגי גולדנברג, ויסאם רבאח, מנשה זלקה, אשרף רבאח, איילון אלימלך, אליאל פרץ, דידייה קוגבנייה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי