שוב זה קורה: ניסיונות לתווך בין לה פמיליה להנהלת בית"ר

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | צילום: דני מרון

חוגג לא מתכוון לעסוק בנושא עד אחרי נס ציונה, אבל עקב הודעת הארגון במועדון מבינים שמשהו השתבש: "זה נראה לא טוב מהצד, אבל בעוד כמה ימים דברים יסתדרו". בארגון מבהירים: ההודעה לא אומרת שנתמוך בגזענות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הודעת "לה פמיליה" אמש ׁ(שבת), לפיה הארגון מתנתק מהנהלת בית"ר ירושלים שלושה ימים בלבד אחרי מסיבת העיתונאים החגיגית שערך משה חוגג בבית סוקולוב בתל אביב, תפסה לפחות חלק מאנשי המועדון לא מוכנים. במועדון קיוו כי מסיבת העיתונאים מהווה יציאה לדרך חדשה וחוגג כבר היה רשום על אחד ההישגים הגדולים מבחינתו – מיגור תופעת הגזענות, אך לאחר ההודעה אתמול במועדון מבינים שמשהו השתבש ומיהרו להוציא הודעה לקונית בעניין.

ראוי לציין כי למרות ההודעה אתמול, בלה פמיליה ממשיכים לטעון כי לא יתמכו ויעודדו גזענות. בארגון טוענים כי "איננו מוכנים להיות כפופים להנהלה בכל צעד שאנחנו עושים. רק אנחנו נקבע מה יקרה ביציע".

עם זאת, מקורב למועדון טען הבוקר: "נכון שזה נראה לא טוב מהצד, אבל מי שמכיר את בית"ר יודע שבעוד כמה ימים דברים יסתדרו". אותו גורם אישר כי ישנם ניסיונות מאז הלילה לתווך שוב בין לה פמיליה למועדון. בבית"ר מסרו בתגובה הלילה כי הם "קראו" את ההודעה של לה פמיליה, אך החליטו כי הם מתרכזים אך ורק במשחק מול נס ציונה שייערך הערב, לאחריו יחזרו לעסוק בנושא האוהדים. חוגג עצמו עשוי להוציא הודעה נוספת בעניין. "הוא לא ירים ידיים בגלל כמה אוהדים. הוא יילחם עד הסוף, אם צריך יחזור לתבוע אוהדים אישית", אמרו בבית"ר.

אנטואן קונטה כשיר וייתכן מאוד שיפתח בהרכב, כנראה כבלם לצד אור זהבי. העמדה היחידה לגביה רוני לוי מתלבט היא עמדת הקשר הימני. נראה כי גדי קינדה יפתח במרכז הקישור ושחקן, אחר, ייתכן שלוי גרסיה, ישחק בכנף. טל בן חיים ועידן ורד לא ייקחו חלק במשחק, כמובן.


חוגג ונציג הארגון במסיבת העיתונאים החגיגית. "דברים יסתדרו" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי