סכנין תעביר את המסמכים הדרושים לבקרה: "נישאר בלאומית"

אבו יונס
אבו יונס | עדי אבישי

במועדון שילמו את חובות העונה שעברה בסיוע אנשי עסקים וכעת הציפייה היא שתבוטל ההורדה לליגה א': "המטרה לחזור לליגת העל בתום העונה". מוגרבי צפוי להישאר, ראדי יוזמן לפגישה נוספת ויתבקש לקצץ

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ראשי בני סכנין יגיעו במהלך היום ׁ(ראשון) להתאחדות לכדורגל ויבקשו לערער על ההחלטה של הבקרה התקציבית משבוע שעבר להוריד אותם לליגה א'. קברניטי המועדון יגיעו לפגישה עם אישור לפיו שילמו את כל חובות העונה שעברה, כולל משכורות חודש מאי וגם עם ביטחונות לאישור התקציב בעונה הקרובה.

במהלך הימים האחרונים ניהלו מנכ"ל הקבוצה חאלד דוכי והיו"ר מוחמד אבו יונס מספר שיחות עם ראשי העירייה ואנשי עסקים מקומיים כדי להשיג את כל המסמכים הנדרשים לאישור התקציב: "אנחנו נישאר העונה בלאומית במטרה לחזור בסיום העונה לליגת העל", אמרו הבוקר בסכנין.

מעבר לכך, במועדון הבהירו כי בשל גיוס כספים מאנשי עסקים בימים האחרונים במטרה לקבל את האישור ולמנוע את ירידת הליגה, ירדה האופציה לשחרור שחקנים ובראשם פיראס מוגרבי. למרות זאת, במועדון ציינו כי אם תגיע הצעה כספית משמעותית על השחקן, אז הנושא יישקל פעם נוספת. מי ששוב יוזמן לשיחה אצל ראשי ההנהלה הוא הקשר מהראן ראדי שמחזיק בחוזה גבוה וכבר התבקש מספר פעמים לקצץ בשכרו, אך סירב. במועדון ינסו לבקש זאת פעם נוספת.

בנושא אחר, בסכנין הביעו אתמול את זעמם על ה'מחטף' לטענתם שעשתה הפועל חדרה על הבלם ג'ונתן סיסה שהתאמן בתחילה בסכנין והרשים את המאמן ניסן יחזקאל. "היה ראוי שחדרה תתנהל אחרת", אמרו הבוקר בסכנין והוסיפו, "לאחר שנסיים את הסאגה מול הבקרה נדע גם לטפל בזה". 


ראדי. יתבקש לקצץ פעם נוספת (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי