בית”ר ירושלים שוקלת להחתים את הקשר תמיר עדי על חוזה לשלוש שנים. כפי שפורסם אתמול, השחקן מקבל עדיפות בהרכב הערב על דן איינבינדר ונראה שבמועדון בונים עליו גם לשנים הבאות. “תמיר שחקן נהדר, הוא הוכיח העונה שלא רק הכסף מדבר. הוא אחד השחקנים שעובדים הכי קשה בקבוצה”, אמר גורם במועדון.

מלבד איתמר ניצן, לאחרונה הוחלט במועדון להאריך את האופציה על שלום אדרי ואורי מגבו. בית”ר שקלה להחתים את אדרי לשלוש שנים, אך תחילה הודיעה לו על מימוש האופציה וכעת היא לוקחת את הזמן ושוקלת מחדש את הנושא. המטרה של חוגג, שנחשפה כאן – להציע למכירה את ארבעת הזרים פרט לדיוגו ורדסקה ולבנות סגל צעיר יותר, הביאה לדפוסי חשיבה אחרים במועדון, שרוצה לשנות גם את מדיניות הסקאוטינג שלו.

במועדון עוקבים במקביל אחר שחקנים צעירים נוספים. המגן ינון אליהו מהפועל רמת גן נמצא במעקב של המועדון. גם מכבי פתח תקוה עוקבת אחרי המגן, שיכול לשחק במספר תפקידים וכבר שיחק בעבר בליגת העל במדי הפועל עכו.

אחרי האסיפה שערך שלשום, רוני לוי יערוך אסיפה קצרה גם לפני המשחק הערב. במועדון יודעים שניצחון יבטיח את הכרטיס לאירופה. “לא נבוא לשחק על תיקו. גם בבאר שבע יבואו לשחק פתוח”, סבור אחד השחקנים.

הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, מקס גרצ’קין; עלי מוחמד, תמיר עדי (דן איינבינדר), חנן ממן, לירן רוטמן, ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי.