צפו: ערן זהבי נעצר לחקירה לאחר שקילל ואיים על שוטרים

חלוץ נבחרת ישראל ערך מסיבה בסביון ולאחר שהתקבלו תלונות על רעש, הוא סירב לבקשת השוטרים להנמיך והתנגד לעיכוב. השחקן נלקח לתחנה באור יהודה כשהוא אזוק, לצורך גביית עדות

(גודל טקסט)

משטרת ישראל עצרה היום (שישי) לחקירה את כדורגלן נבחרת ישראל, ערן זהבי. השחקן נלקח לתחנת מסובים באור יהודה כשהוא מובל באזיקים ונתן עדות, יחד עם עו"ד עדי כרמלי המייצג אותו.

זהבי ארגן מסיבה בבית בסביון, יחד עם תשעה חברים, כאשר בשלב מסוים התקבלו תלונות במשטרה על הקמת רעש חריג בשעת מנוחה. שוטרים שהגיעו למקום פעלו להפסקת הרעש, אולם בעל המקום (על פי החשד מדובר זהבי) "הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, סירב להזדהות, קילל אותם ואף הפנה לעברם איומים", כך נמסר בהודעת המשטרה. בשלב זה השוטרים הודיעו לזהבי כי הוא מעוכב, השחקן התנגד לכך וניסה למנוע מהשוטרים לקחת ציוד הגברה שהיה במקום ועל כן הוחלט לעצור אותו לחקירה.

השוטרים ככל הנראה הגיעו בעקבות תלונה של אחת השכנות מסביב ביתו של ערן זהבי, וזו לא הראשונה בנושא. "השוטרים באו להתחרקש עליו בגלל שהוא ערן זהבי. הם ידעו מי הוא וניצלו את זה כדי להפגין שרירים", אמר אחד הנוכחים במקום.

על פי דיווח של "כאן 11", במשטרת ישראל בודקים האם השחקן היה תחת השפעת אלכוהול בעת התקרית עם השוטרים. בשעות הצהריים, זהבי העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תמונה ובה נראו מספר בקבוקים של משקאות אלכוהוליים.

גורמים במשטרה ציינו: "אירוע שיכול היה להסתיים בדו"ח או החרמת חלק מציוד ההגברה, התדרדר למימדים שכאלה וטוב עשו השוטרים שלא נלחצו מהדמות המוכרת ונהגו בו ככל האזרחים".

הסטורי של ערן זהבי | אינסטגרם
ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי