השר לעניינים אסטרטגיים גלעד ארדן פנה לוועד האולימפי במכתב, ובו הוא מבקש מהם להשעות את ראש ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל ג'יבריל רג'וב. על פי הדיוווח שפורסם הערב (שלישי) ב"החדשות", השר כתב בפנייה: "רג'וב קרא לאוהדי כדורגל לשרוף חולצות ופוסטרים של שחקן הכדורגל ליאונל מסי, אך ורק משום שהביע רצון לשחק בישראל. בארגונים בינלאומיים מקצועיים לא אמור להיות מקום למי שתומך בטרור ואלימות ונוקט באיומים והפחדות".
כזכור, באוגוסט האחרון רג'וב הושעה מפיפ"א, זאת בעקבות פעולותיו שהובילו לביטול משחק הידידות בין נבחרות ארגנטינה וישראל, שהיה אמור להיערך בירושלים בחודש יוני האחרון. בהודעה שפרסמה התאחדות הכדורגל העולמית נאמר כי רג'וב הושעה לשנה מכל פעילות ספורטיבית רשמית, ונגזר עליו קנס בסך 75 אלף שקל, בעקבות קריאותיו לשרוף חולצות ותמונות של כוכב נבחרת ארגנטינה ליונל מסי.

בהודעת פיפ"א נאמר כי הצהרותיו של רג'וב הסיתו לשנאה ולאלימות, ועל כן הוטל עליו העונש. במסגרת ההשעייה, רג'וב לא יוכל להגיע למשחקי כדורגל בתפקיד רשמי, או לדבר בשם ההתאחדות הפלסטינית לתקופה זו. לקראת המפגש הידידותי שהיה אמור להתקיים בין נבחרות ארגנטינה וישראל בירושלים מעט לפני מונדיאל 2018 ברוסיה, החל רג'וב בקמפיין לביטולו, שכלל קריאות לשרוף את חולצותיו ותמונותיו של מסי.