מכבי ת"א סיימה את הכנותיה לקראת המפגש החמישי שלה נגד גד באזל תוך שנתיים: אחרי שנכנעה 1:0 ו-3:0 במשחקים הקודמים בסנט ג'ייקוב פארק, הצהובים ינסו להפתיע ולרשום מקדמה משמעותית לקראת משחק הגומלין בשבוע הבא בבלומפילד - במטרה להשיג את המטרה ולהשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות.

למסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשווייץ התייצבו המאמן סלבישה יוקאנוביץ' והקשר אבי ריקן, שהגיע הקיץ מציריך ומכיר את האלופה המקומית מקרוב.
"האוהדים מאמינים, השחקנים מאמינים וגם אני מאמין שאנחנו יכולים להגיע לליגת האלופות" אמר סלבישה יוקאנוביץ' בפתיחת דבריו. "אנחנו מבינים מה אנחנו צריכים לעשות וננסה לנצל את המצבים כדי להשיג יתרון לגומלין. אנחנו צריכים להילחם ובעיקר להאמין".

יוקאנוביץ'. "צריכים להילחם ובעיקר להאמין" (אודי ציטיאט)
"אנחנו עובדים קשה ונשחק כדורגל טוב. אני בטוח שנהיה מוכנים במאת האחוזים למשחק. מאמין שנראה את האיכויות שלנו מחר" המשיך המאמן הסרבי באותו קו ואמר על היריבה: "הם ינסו לשלוט במשחק. עלינו לזכור שזו התמודדות של 180 דקות".
יוקאנוביץ' גם התייחס לאתגר האישי העומד בפניו: "אני עוד צעיר ואתגרים כאלה יופיעו בפני, אך אני חושב על ההווה כרגע. צריכים להיות גאים שהמועדון קיבל הזדמנות כזו. מחר יכול להיות יום גדול בשבילנו ובטח בשבוע הבא בבלומפילד".
אבי ריקן שמוכר היטב לעיתונאים השוייצרים הוסיף: "לא חשבתי שאשוב לשווייץ כל כך מהר. באזל השתנה מהעונה שעברה אבל הם עדיין מאוד חזקים. אנחנו רוצים לעלות לשלב הבתים".