בבולגריה מדווחים כי מכבי חיפה על סף סיכום עם ולדימיר גאדג'ב, קשר אחורי מלבסקי סופיה. במועדון הירוק סירבו לאשר או להכחיש את הידיעה. גאדז'ב, שניהל כבר בקיץ החולם מו"מ מתקדם עם חיפה ובמקביל גם עם הפועל תל אביב רשם 28 הופעות בנבחרת בולגריה. העונה יש לו גם שער אחד בלבסקי.



גאדז'ב בן ה-28, שאמור לבוא במקומו של המונטנגרי ששוחרר, ניקולה דרינצ'יץ, נרכש כבר בגיל 18 נרכש על ידי פאנאתיניקוס היוונית, ממנה הועבר למספר מועדונים ביוון לפני שחזר לפני שש שנים ללבסקי סופיה. החתמתו המיועדת כבר מעוררת תסיסה לאור העובדה שהוא ידיח מההרכב את אחד משני הצעירים תוצרת בית שהשתלבו היטב בירוק: נטע לביא ועטאא ג'אבר.



המאמן רוני לוי טרם ירד מאופציית החתמתו של ז'אורז'יניו, הקשר הברזילאי עושה המשחק של בני סכנין. בכל מקרה , חלון ההעברות ייסגר ביום רביעי הקרוב והלחץ במכבי חיפה להחתים שחקנים, בעיקר זרים הולך וגובר.



בחיפה מצפים לכ-3,000 אוהדים שיגיעו לתמוך בירוקים במשחק הליגה בחוץ מול הפועל עכו. שי בן דוד ימשיך לפתוח כמגן שמאלי כשהוא מנצל את היעדרם של טאלב טוואטחה המושעה וסאן מנחם המחלים מניתוח בקע. אוהד לוויטה יחליף בין הקורות את השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' המטופל בבלגרד לאחר ניתוח בברך. יוסי בניון בספק למשחק.