בן זקן מתלבט: 3 קשרים אחוריים או לעלות עם בניון

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים ממשיך בהכנות לקראת המשחק מול הפועל ב"ש, קונטה תורגל כמגן ימני. האוהדים מתנפלים גם על הכרטיסים ליציע הצפוני

(גודל טקסט)

בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים ממשיכים להתלבט לגבי ההרכב והמערך שיפתח במשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני. היום (רביעי) נהנו השחקנים מיום חופשי ומחר ישובו להתאמן לקראת המשחק המסקרן.

במשחק האימון אמש בו ניצחה בית"ר 0:2 את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית, פתח המאמן בני בן זקן עם אנטואן קונטה בעמדת המגן הימני, כאשר מיקי סירושטיין תורגל כבלם לצידו של טל כחילה, כשהרביעייה הזו נשקלת ברצינות. אם קונטה יפתח בסופו של דבר כבלם, עופר ורטה או אריק סאבו יתופקדו בעמדת המגן הימני, כאשר גם דוד קלטינס עשוי לרדת להגנה, כמגן ימני או בלם נוסף.

ההתלבטות בצוות המקצועי קיימת גם לגבי הקישור, כאשר עדין לא ברור אם בן זקן יעדיף שלישיית קישור אחורי מעובה, עם קלאודמיר, קלטינס ופול אדגר, או שתינתן עדיפות ליוסי בניון או אריק סאבו בעמדה קדמית יותר, לצד ז'אורזיניו שמקומו בהרכב מובטח.

"לא צריך להתרגש מהיכולת במשחק האימון אתמול", אמר אחד השחקנים. "שיחקנו בשלולית בוץ גדולה ואי אפשר היה באמת לפתח משחק נורמלי". כפי שפורסם, הועברו 5,000 כרטיסים לאוהדי הפועל ב"ש ליציע הדרומי, כאשר שאר יציעי האצטדיון הוקצו כמובן רק לאוהדי בית"ר, שהחלו גם ברכישת כרטיסים ליציע הצפוני.

אוהדי בית
אוהדי בית"ר ירושלים. מתנפלים על הכרטיסים (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי