שחקן במכבי ת"א: אנחנו לא בנויים למרדף אחרי הפועל ב"ש

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | דני מרון

הצהובים מבינים שצריך להתעשת במהירות כדי שהאלופה לא תתחיל לברוח: "אם נמשיך ככה, נתפרק". גורם בכיר על עתידו של מקלארן: "נכון לעכשיו אין לו כוונה לעזוב, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך"

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב לא נלחצו מהניצחון של הפועל באר שבע אמש (ראשון) על עירוני קריית שמונה, שפתח פער של חמש נקודות בין השתיים ומאמינים כי הדברים עדיין תלויים בהם. השחקנים שוחחו ביניהם ואחד מהם סיפר למקורביו: "הבנו שחובה לעצור את הקרע עם האוהדים ולהתחבר מחדש מבחינה מקצועית. הקבוצה הזו לא בנויה למרדף אחרי הפועל ב"ש ואם נמשיך ככה נתפרק בסוף".

למרות שכבר איבדו את הסיכויים להעפיל לשלב הבא, הצהובים צפויים לעלות בהרכב חזק ביום חמישי מול ויאריאל, ולו רק בשביל לא להיות הקבוצה היחידה בהיסטוריה שלא כבשה בשלב הבתים של הליגה האירופית. המגן אלי דסה אמור לצאת לספרד ועשוי לקבל דקות ראשונות כחלק מהרצון לשלבו לדקות משמעותיות כבר בתקופה הקרובה.

היועץ המקצועי סטיב מקלארן המריא לאחר התיקו מול מ.ס אשדוד לאנגליה וצפוי להצטרף לקבוצה בספרד. גורם בכיר במועדון סיפר בנוגע לעתידו של האנגלי: "נכון לעכשיו אין למקלארן כוונה לעזוב. אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בהמשך".

בקבוצה מתכוננים כבר לשני המחזורים הקרובים בהם ייצאו למשחקי חוץ לא פשוטים מול מכבי פתח תקווה ובית"ר ירושלים. "תמיד קשה לנו נגד מכבי פ"ת, הם גם הצליחו לדחות את הגיוס של מנור סולומון לצה"ל ביום כדי שיהיה במשחק הזה. גם המשחק בטדי נגד בית"ר הוא מוקש עבורנו", אמר אחד השחקנים.

שחקני מכבי תל אביב. לא בנויים למרדף (דני מרון)
שחקני מכבי תל אביב. לא בנויים למרדף (דני מרון)

בנוגע לעתידו של קרויף סיפר גורם המעורה בפרטים: "נכון לעכשיו שום שחקן בקבוצה לא יכול להישיר מבט לעבר המאמן שבחר בהם וסידר לרובם חוזים כספיים חלומיים. השחקנים מבינים את מצבו של המאמן ההולנדי ואת מה שקורה במועדון ויודעים שחובת ההוכחה עליהם כבר במשחקים הקרובים. כישלון גם בתקופה הקרובה לא יעבור בשקט אצל גולדהאר. לא רק ג'ורדי ישלם את מחיר".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי