בוריס קליימן הפצוע צפוי להיעדר נגד מכבי תל אביב

בוריס קליימן
בוריס קליימן | דני מרון

שוער בית"ר ירושלים עבר בדיקת אולטרסאונד בה התגלה כי הוא סובל מקרע קטן ומתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ולא צפוי להיות בסגל ביום שני הבא. ז'אורז'יניו ועזרא אמורים לשוב להרכב

(גודל טקסט)

מכה גדולה לבית"ר ירושלים, כאשר הבוקר (שני) נערכה בדיקת אולטרסאונד לשוער בוריס קליימן, ובה נתגלה כי הוא סובל מקרע קטן ומתיחה חזקה מאוד בשריר הארבע ראשי ברגלו. השוער נצטווה לנוח כשבועיים מפעילות ומשמעות הדבר היא שהוא צפוי להחמיץ את קרב הצמרת נגד מכבי תל אביב במחזור הקרוב.

קליימן נפגע במהלך המחצית השנייה נגד הפועל רעננה בשבת, וככל הנראה החמיר את הפציעה בזינוק האחרון לבעיטה של עדי נמני, אותה הוא הדף בקצות האצבעות ולמעשה מנע איבוד של שתי נקודות יקרות.

המשחק נגד סגנית האלופה ייערך ביום שני בטדי ובצוות הרפואי של המועדון יעשו כמובן מאמצים עליונים כדי להכשיר את השוער, אולם לא יסכנו אותו ואת בריאותו בכל מחיר. ההערכה היא שקליימן לא ישחק כדי לא לסכנו בפציעה חמורה עוד יותר.

מי שצפוי לשוב להרכב הוא הקשר ז'אורז'יניו שהתגבר על פציעה בברכו, כאשר גם חן עזרא שמגביר את קצב האימונים מאז נפצע בשריר המפשעה, עשוי להיכלל בחזרה בסגל ואף לפתוח בהרכב. עידן ורד שחזר לאימונים, אך עושה זאת בהדרגה ובצורה מבוקרת, לא אמור לעמוד לרשותו של המאמן בני בן זקן.

בוריס קליימן. מכה קשה לבית
בוריס קליימן. מכה קשה לבית"ר (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי