קליימן הפצוע לא ישחק מול מכבי ת"א. רשמית: דייויד בויסן חתם

דייויד בויסן
דייויד בויסן | אתר רשמי

השוער שסובל מקרע ייעדר הערב (21:00, טדי), סתיו שושן יחליפו. אמיר עגייב באינסטגרם: "ממשיך לעבוד קשה בתקווה שבקרוב הסיוט ייגמר". החלוץ הדני-יהודי הצטרף לבית"ר ירושלים לעונה וחצי עם אופציה

(גודל טקסט)

רכש חדש לבית"ר ירושלים. שעות ספורות לפני המשחק מול מכבי תל אביב (טדי, 21:00) שינעל את המחזור ה-14, הודיעו הצהובים-שחורים מהבירה על צירופו של החלוץ הדני-יהודי דייויד בויסן (26), שהגיע לבית וגן וחתם על חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת.

בויסן, כך הודיע המועדון, יגיע הערב למשחק מול ג'ורדי קרויף ושחקניו וצפוי ליהנות מאווירה מחשמלת לאור העובדה שהבטיחו את מקומם באצטדיון כ-25,000 צופים סך הכל. החלוץ נחת בישראל כבר בשבוע שעבר והיום עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

"זהו כבוד גדול עבורי לחתום במועדון הענק הזה, בית"ר ירושלים", אמר החלוץ לאתר הרשמי של הקבוצה, "שמעתי הרבה על הקהל ועל המגרש הביתי ואני מחכה כבר לשחק במדי הקבוצה. אני מאחל לבית"ר הרבה הצלחה הערב".

בויסן הגיע לבירה מלינגבי הדנית, במדיה הוא כבש בעונה האחרונה ארבעה שערים ב-14 משחקים בליגה המקומית. הוא החל את הקריירה באקדמיסק מליגת המשנה בדנמרק ולאחר מכן המשיך ללינגבי, אליה הצטרף בפברואר. בויסן היה מועמד בעבר להפועל תל אביב ובעונה שעברה לבית"ר ירושלים, בשורותיה חתם זה עתה.




לקראת המשחק הערב מול מכבי תל אביב, לאחר לבטים ארוכים ומספר ימים של ניסיונות להכשירו, הוחלט שהשוער בוריס קליימן לא ייכלל בסגל הקבוצה ויצפה גם הוא מהיציע. קליימן סובל מקרע בשריר ובמועדון בחרו שלא לסכנו, על אף רצונו של השוער לשחק, לאור החשש ש-90 דקות במשחק כה אינטנסיבי עלולות להחמיר את פציעתו.

"מאמן הקבוצה בני בן זקן קיים שיחה עם בוריס קליימן ובה הודיע לו כי הוא לא יהיה בסגל בקבוצה למשחק הערב וזאת כדי לשמור על בריאותו ולא לגרום לנזק גדול יותר על מקום הפציעה (קרע בשריר הירך), ממנה סובל השוער", כך הודיע המועדון. כמובן שאת מקומו בין הקורות מול מכבי ת"א יתפוס שוער המשנה סתיו שושן.

קשר הקבוצה אמיר עגייב, שנותר מחוץ לסגל למשחק הערב, העלה בעמוד האינסטגרם הרשמי את רחשי לבו וכתב: "יש לפעמים תקופות שהכל הולך הפוך בחיים. הגדולה היא לא להישבר, להמשיך לעבוד קשה ובעזרת השם הסיוט ייגמר בקרוב ונחזור לעלות על דרך המלך". כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, הוא צפוי לעבור במהלך חודש ינואר להפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי