מכבי תל אביב תדרוש חמישה מיליון יורו על אלי דסה

אלי דסה
אלי דסה | אריאל שלום

הצהובים רוצים לשדרג את חוזהו של המגן, אך מתכוננים לאפשרות שיחליט לצאת לאירופה. רק אור דסה ורוסלן ברסקי צפויים לחזור מבין המושאלים. בשבוע הבא: משחק אימון מול מ.ס אשדוד, עומר אצילי ישותף

(גודל טקסט)

חוסר ההצלחה עד כה במכבי תל אביב יצרו אצל מיץ' גולדהאר את ההבנה שהפעם ההתנהלות בקיץ צריכה להיות בצורה שונה וקבלת ההחלטות צריכה להיות מבעוד מועד ולא ברגע האחרון כמו שקרה בשנים האחרונות.

כבר עכשיו ברור שאי זכייה באליפות עשוי להוביל לסיום עידן ג'ורדי קרויף במועדון הצהוב. גולדהאר, נציגו ג'ק אנגלידיס והמנכ"ל בן מנספורד מכינים תוכנית עבודה שתחל כבר בחודש מאי ותאפשר למאמן החדש שיגיע זמן פעולה מספיק לקראת העונה הבאה. עד סיום הביקור הקצר של הבעלים צפויים להתקבל מספר החלטות חשובות בנוגע לעתידם של מספר שחקנים.

הצהובים אמורים להציע לאלי דסה חוזה חדש ושכרו ישודרג לכחצי מיליון יורו, כמו השחקנים הבכירים בקבוצה, עומר אצילי, דור מיכה ואיתן טיבי. אם דסה יתעקש לעבור לאירופה, הקבוצה תדרוש סכום של כחמישה מיליון יורו. אם אכן דסה יחליט לעזוב, מי שסומן הוא מאור קנדיל ובני יהודה תקבל עבורו את סכום כסף, את המשך השאלתם של יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה ואולי אף את אחד השחקנים הזרים – חוסה רודריגס וכריסטיאן באטוקיו.

מבין שאר השחקנים המושאלים רק אור דסה ורוסלן ברסקי צפויים להיות בסגל לעונה הבאה. מכבי ת"א תנחית בשלב הראשון ארבעה שחקנים זרים חדשים ותמתין לפרדראג ראיקוביץ' ו-וידאר קיארטנסון שינסו להרשים במדי נבחרת סרביה ואיסלנד במונדיאל כדי לקבל הצעות טובות מקבוצות בחו"ל. ללא קשר לעתידו של קיארטנסון, יגיע בקיץ לקריית שלום חלוץ נוסף.

אלי דסה. תג מחיר של חמישה מיליון יורו (אריאל שלום)
אלי דסה. תג מחיר של חמישה מיליון יורו (אריאל שלום) 

עוד במכבי תל אביב, במועדון הצליחו לסכם עם ראשי מ.ס אשדוד על משחק אימון שייערך בשבוע הבא, ככל הנראה ביום חמישי או בשישי בשעות הבוקר. מטרת המשחק, בין היתר, היא לשתף את עומר אצילי שלאחר כארבעה חודשים יזכה לדקות ראשונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי