מחדל: גמר ווימבלדון וגמר המונדיאל באותה שעה

פדרר, צ'יליץ'
פדרר, צ'יליץ' | Gettyimages

למרות שתאריכי המשחקים בשני הטורנירים ידועים למארגנים מראש, משחק ההכתרה באנגליה יחל ב-16:30 וברוסיה האירוע ייצא לדרך ב-18:00. השאלה המתבקשת: מה אם אנגליה תעפיל למשחק הענק?

(גודל טקסט)

חלם או עקשנות אנגלית? למרות שתאריכי המשחקים של המונדיאל ברוסיה ושל טורניר ווימבלדון ידועים לשני הצדדים לפחות חצי שנה מראש, עדיין נגיע ליום ראשון ה-15 ביולי ונצטרך להחליט אם להמשיך לצפות בגמר טורניר הטניס היוקרתי שיחל ב-16:30 או לזפזפ לגמר המונדיאל שיחל בשעה 18:00. על המצב שבו אנגליה תעפיל לגמר ברוסיה אין צורך להרחיב במילים.

לטורניר הטניס אין תאריכים קבועים. הוא תמיד מתקיים באיזור יוני-יולי אבל לא בתאריכים מסוימים. למשל, היום לפני 10 שנים התקיים הגמר האגדי בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל שנחשב עד היום ל"משחק הטניס הטוב ביותר אי פעם".

כזכור, בהגלרת המשחקים שהתקיימה אתמול נקבע כי דודי סלע הישראלי ישחק מול נדאל. המדורג שני בעולם, רוג'ר פדרר, שמגיע לטורניר כאלוף יפגוש בסיבוב הראשון את המדורג 57 דושאן ליוביץ'. בהמשך ימתין לו ככל הנראה קווין אנדרסון הדרום אפרקיאי שנמצא במגמת עלייה ומדורג שמיני בטורניר. אנדי מארי שנמצא בעיצומו של קאמבק אחרי פציעה של שנה יפגוש את בנואה פייר הצרפתי, נובאק ג'וקוביץ' ישחק מול האמריקאי עם השם המחייב טניס סאנדגרן.

פדרר. ואם שוויץ תעפיל לגמר המונדיאל? (AFP)פדרר. ואם שוויץ תעפיל לגמר המונדיאל? (AFP)

באיזה משחק האנגלים יעדיפו לצפות? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי